Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:34:50 GMT

اشتباه عجیب مدافع یوونتوس سر گل اینتر (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۳۹۰

لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی یوونتوس یکی از مقصرهای شکست این تیم برابر اینتر بود.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب با ارائه نمایشی برتر با دو گل یوونتوس را شکست داد. نیکو بارلا، هافبک جوان اینتر در همان اوایل نیمه دوم و روی پاس بلند و فوق العاده الساندرو باستونی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر رسانده و شرایط یوونتوس برای بازگشت را دشوار سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته استباه عجیب لئوناردو بونوچی در این صحنه مشهود بود.

 

وظیفه جورجو کیه لینی در طول مسابقه مشخص بود و او در تمامی دقایق سایه به سایه روملو لوکاکو حرکت می کرد. اما در صحنه گل دوم اینتر و از این زاویه مشخص است شکاف عمیقی بین مدافعان یوونتوس وجود دارد و دقیقا جای لئوناردو بونوچی خالی است.

 

جالب اینجاست مدافع باتجربه بیانکونری فاصله زیادی از توپ داشته (دایره قرمز) و در این صحنه مهم دچار اشتباه بزرگی شده است. بونوچی زمانی به دروازه یوونتوس می رسد که دیگر نیکو بارلا موفق به گلزنی شده و تصویر حسرتت او در مقابل لنز دوربین عکاسان قرار گرفته است. همچنین فرابوتا، مدافع کناری یوونتوس نیز در جایگیری ضعیف عمل کرد تا اینگونه اینتر به راحتی به گل دوم دست یابد.

 

 

یوونتوس لئوناردو بونوچی اینتر میلان نیکولو بارلا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس لئوناردو بونوچی اینتر میلان نیکولو بارلا لئوناردو بونوچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر درباره دو خرید زودهنگام این باشگاه برای فصل بعد صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پی‌یرو آئوسیلیو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (دوشنبه) این تیم مقابل اینتر در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا و ثبت بیستمین قهرمانی نراتزوی در تاریخ این رقابت‌ها، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» درباره احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید بیشتر به ترکیب این تیم در حالی که پیوستن مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی به اینتر در تابستان پیش‌رو قطعی شده، گفت: ما پیش از این کارهایی انجام داده‌ایم و پنهان‌کاری دیگر فایده‌ای ندارد.

انتقال طارمی به اینتر به عنوان بازیکن غیر اروپایی

وی افزود: ما با دو بازیکن قدرتمند (اشاره به طارمی و زیلینسکی) قرارداد (پیش‌قرارداد) بسته‌ایم که آنها به گروه مهمی خواهند پیوست. ما نمی‌خواهیم ترکیب بزرگی ایجاد کنیم، چون راز کار ما این است که همه را درگیر کنیم و شما فقط می‌توانید این کار را با ایجاد تعادل مناسب و استفاده حداکثری از منابعی که در حال حاضر دارید، انجام دهید. شاید تا حدودی فعالیت‌های دیگری نیز در نقل‌وانتقالات داشته باشیم، البته این به بودجه‌ای که در اختیارمان قرار می‌گیرد نیز بستگی دارد. شاید ما اشتباه کردیم که خریدهای فصل بعد‌مان را خیلی زود لو دادیم اما ما این دو خرید را قطعی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)