Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: مقاومت فلسطین طی سال‌های گذشته و پس از حملات دشمن صهیونیستی به غزه در سال‌های ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ توانسته خود را تقویت کند و معادله رعب و وحشت را در برابر این رژیم برقرار کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «زیاد النخاله» در سخنانی از طریق ویدیو کنفرانس در مراسم سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 22 روزه غزه  تحت عنوان «قدس محور وحدت ­‌ما؛ با هم علیه عادی سازی روابط» تصریح کرد: ملت فلسطین که در برابر دشمن صهیونیستی مقاومت کرده و جانفشانی‌های زیادی از خود به نمایش گذاشته است، هرگز در برابر حکام و سران شکست خورده عرب که به عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی تن دادند، تسلیم نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

النخاله افزود: دشمن صهیونیستی امروز نوار غزه محاصره شده را جبهه جنوبی نامیده که در کنار دیگر جبهه‌های مقاومت، تهدیدی کاملا جدی برای آن به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مقاومت توانسته موازنه رعب و وحشت را با دشمن صهیونیستی برقرار کند، تاکید کرد:  جنبش جهاد اسلامی فلسطین همراه با دیگر جریان‌های مقاومت به جهاد و مبارزه تا آزادی فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی ادامه خواهد داد.

همایش روز غزه برگزار شدهنیه خواستار اجماع جهان اسلام درباره طرح راهبردی حمایت از فلسطین شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دشمن صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رهبر حزب کارگر تونس در سخنانی تاکید کرد که رژیم اشغالگر جز شکست دستاوردی در غزه نداشته است

«حمه الهمامی»، رهبر حزب کارگر تونس تاکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی جز شکست دستاوردی در غزه نداشته و مقاومت همچنان ثابت قدم و پابرجاست.

الهمامی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی بدون حمایت‌های آمریکا و غرب هیچی نیست.

پیش از این نیز، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اعلام کرده بود که جامعه فلسطین با نسل‌کشی جمعی روبرو است.

آلبانیز گفت: در اروپا استانداردهای دو گانه‌ای در خصوص مساله فلسطین وجود دارد. ما باید با اقدامات اسرائیل علیه فلسطینیان به ویژه در غزه رویاروی شویم.

گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز حمله به غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک فلسطینی را در غزه به شهادت رسانده است.

همچنین آلبانیز بیان کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، روزانه ۲۵۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفت: اسرائیل دست‌کم ۳ جنایت نسل‌کشی را در غزه مرتکب شده است.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهیدان و مجروحان جنگ غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که شمار کلی شهیدان جنگ در غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

کد خبر 6080413

دیگر خبرها

  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • یک رهبر حماس: معادله جدیدی شکل گرفته است
  • قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران به پایان رسیده است
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد
  • شکست صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها
  • پاسخ ایران، بزرگ و بی‌نظیر بود/ تل‌آویو قادر به ادامه جنگ نیست
  • رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است