Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: توزیع تخم مرغ تنظیم بازار باقیمت هرشانه ٣۵ هزار تومان برای مصرف کننده توسط ١٧ فروشگاه معتبر در سطح شهر زاهدان آغاز شد.

به گزارش ایسنا به نقل از جهاد کشاورزی استان محمد مهدی اکبری افزود: تخم مرغ با قیمت تنظیم بازار برای سایر شهرستانهای استان نیز بزودی تامین و توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان تخم مرغ استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۲ میلیون تردد خودرو در جاده‌های همدان به ثبت رسید

ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‎ای استان همدان از ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در محورهای استان و جابه‌جایی افزون بر ۱۹۰ هزار مسافر از مبدأ همدان به اقصی نقاط کشور خبر داد.

مهرداد آهکی گفت: از ابتدای طرح  نوروزی ۱۴۰۳ تا پایان تعطیلات عید سعید فطر ۲۲ میلیون و ۸۲۳ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان توسط سامانه‌های ترددشمار به ثبت رسیده است و طی همین مدت نیز ۱۹۰ هزار و ۸۷۱ نفر مسافر از مبدأ استان همدان به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شده‌اند.

وی ادامه داد: طی این مدت نیز افزون بر ۸۳۰۰ مترمربع لکه‌گیری و چاله‌گیری، ۳۸۰ کیلومتر خط‌کشی، ۲۶۸۶ کیلومتر باند برف‌روبی، اسکان و خدمات‌رسانی به ۳۲۰ نفر مسافر، ۶۰۹ مورد پاکسازی پارکینگ جاده‌ای، ۱۳۸۰ کیلومتر شانه‌سازی و آزادسازی حریم، ۱۲۲۰ مورد بازدید از پل‌ها و آبروها، ۴۷۸ مورد تعمیر و سرویس سیستم روشنایی، ۱۳۷ مورد جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، نصب و تعمیر ۱۷۲۹ عدد تابلو، علائم و ... در سطح راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، آهکی تصریح کرد: از جمله اقدامات مؤثر و تأثیرگذار این اداره‌کل در سال گذشته و طرح نوروزی ۱۴۰۳ که منجر به کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات جاده‌ای در راه‌های استان همدان شد، شامل رفع کامل ۳۱ نقطه حادثه‌خیز، اجرای ۵۰۴ کیلومتر روکش آسفالت، اجرای ۴۱۰۰ کیلومتر خط‌کشی و ۹۴۷۰ کیلومتر شانه‌سازی بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت شکر و برنج خارجی در بازار | برنج هندی و پاکستانی کیلویی چند شد؟
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است
  • خرید بیش از دوهزار تن گندم از کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان
  • باغات استان بوشهر با توزیع نهال یارانه‌ای رونق می گیرد
  • انشعابات غیرمجاز برق علت وضعیت شبکه برق منطقه دایی آباد زاهدان است
  • بیش از ۲۲ میلیون تردد خودرو در جاده‌های همدان به ثبت رسید