Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@18:54:17 GMT

حمایت اکثر مردم آمریکا از مسدود شدن توییتر ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۵۳۸

حمایت اکثر مردم آمریکا از مسدود شدن توییتر ترامپ

بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی اکثر مردم آمریکا با این موضوع اعلام مخالفت کرده‌اند که ترامپ در واپسین روز‌های ریاست جمهوری خود اقدام به صدور فرمان عفو خود کند.

به گزارش فارس، این نظرسنجی که توسط ای‌بی‌سی نیوز/واپو انجام شده، ۶۸ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی با احتمال صدور فرمان عفو ترامپ برای خود ابراز مخالفت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نظرسنجی دو سوم شرکت کنندگان با نحوه مدیریت دوره انتقالی توسط «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا موافق بوده که ۲۷ درصد بیش از میزانی است که ترامپ ۴ سال پیش دوره انتقالی خود برای رسیدن به ریاست جمهوری را سپری کرده بود.

همچنین در این نظرسنجی، ۵۸ درصد از شرکت کنندگان حمایت خود را از شبکه اجتماعی توییتر در مسدود کردن صفحه شخصی رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده‌اند.

چهارشنبه دو هفته گذشته همزمان با بر‌گزاری جلسه مشترک کنگره آمریکا برای تأیید نهایی پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری، عده‌ای از هواداران ترامپ که در مقابل این ساختمان تجمع کرده بودند به داخل آن یورش بردند. در جریان این حملات پنج نفر کشته و ده‌ها نفر هم زخمی شدند.

در پی این حادثه، برخی شبکه‌های اجتماعی و دیگر بستر‌های موجود در فضای مجازی از جمله توییتر، به این دلیل که وی هواداران خود را به ایجاد خشونت دعوت کرده، حساب‌های کاربری او را محدود یا مسدود کرده‌اند.

توییتر همچنین حساب کاربری «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ، «سیدنی پاول» وکیل سابق ترامپ و «ران واتکین» مدیر یک رسانه راست افراطی را به طور دائم مسدود کرد.

از سوی اعضای مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور مستقر آمریکا به دلیل تحریک معترضان برای حمله به ساختمان کنگره را تصویب کرده و «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا باید استیضاح را برای تایید به مجلس سنا ارسال کند و در صورتی که استیضاح ترامپ به تصویب سنا برسد او نخستین رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکا خواهد بود که دو بار در دوران ریاست‌جمهوری‌اش استیضاح می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شاخص آلودگی هوا انتخابات 1400 کاظم صدیقی ویروس کرونا فائزه هاشمی توئیتر ترامپ آمریکا ریاست جمهوری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند. مردم من شهادت می‌دهم رئیس جمهور تنها در برابر این مراسمی که من اکنون صحبت می‌کنم قرار گرفته تا حمایت کند.

به گزارش مهر، فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است.

سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف که در خرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برگزار شد بیان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله برخورد قاطع با اشرار به کار می‌بندد و یکی از تهمت‌هایی که به نیروی انتظامی می‌زنند آن است که پلیس فقط به امر حجاب و عفاف توجه دارد که اینگونه نیست.

فرمانده فراجا بیان کرد: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

او تاکید کرد: معمولا هیچ رئیس جمهوری از این کار‌ها انجام نمی‌دهد، چون اعتقاد دارد باید کاری کند که رای داشته باشد حتی اگر این رای ضربه به دین باشد، ولی این رئیس جمهور این حساب را نکرده و ایستاده تا حیا، دین، عفت در جامعه ساری و جاری باشد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا بی حجابی در جامعه گسترده شود افزود: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آنان به ماموریت‌های خود عمل نمی‌کنند و حتی در این زمینه مطالبه گر هم شده اند که مردم باید از این نهاد‌ها بخواهند به ماموریت‌های خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: در تمامی موضوعات باید‌ها و نباید‌هایی وجود دارد و می‌بایست این پرسش را مطرح کرد که اگر عده‌ای در عرصه حجاب و عفاف باید‌ها و نباید‌ها را ندیده گرفتند تکلیف چیست.

سردار رادان بیان کرد: ما از دختران این کشور حفظ و صیانت می‌کنیم که قرار است در آینده مادران این سرزمین شوند و رزمنده پروران آینده این کشور برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشند.

وی گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد