Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسنال کار راحتی برای جذب بوئندیا ندارد. 

امیلیانو بوئندیا، هافبک آرژانتینی و 24 ساله باشگاه نوریچ سیتی که مورد توجه آرسنال قرار دارد با 40 تا 50 میلیون پوند می تواند جدا شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای انگلیس، آرسنال برای جانشینی مسوت اوزیل، به جذب امیلیانو بوئندیا علاقه مند است. با این حال نوریچ که در حال حاضر در صدر جدول چمپیونشیب قرار گرفته و مشکل مالی ندارد، فقط با پیشنهادی 40 تا 50 میلیون پوندی برای فروش هافبک آرژانتینی خود وسوسه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوئندیا که تحت تاثیر شایعات انتقال به آرسنال قرار نگرفته و روی کار خود متمرکز است، در این فصل چمپیونشیپ، آمار 7 گل و 7 پاس گل در 20 بازی را از خود ثبت کرده است. 

همچنین بخوانید: آرسنال به زودی برای جذب امیلیانو بوئندیا اقدام خواهد کرد

اخبار داغ 

نوید مظفری: پنالتی اعلام شده به سود فولاد کاملا اشتباه بود استقلال با مثلث CAM انتقادات را هم پرس کرد! / تحلیل بازی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس بارسلونا در حال آماده سازی پرونده ای برای جلوگیری از محرومیت لیونل مسی منچستریونایتد پس از دو سال مانع گلزنی لیورپول در آنفیلد شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد

ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که این کشور هزینه‌های دفاعی خود را به ۲.۵ درصد تولید ناخالص داخلی افزایش می‌دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سوناک امروز سه‌شنبه در جریان یک سفر به لهستان ضمن اعلام این مساله گفت که انگلیس باید تجهیز شود تا با چالش‌های پیش روی یک دنیای خطرناک رویارویی کند.

طرح نخست وزیر انگلیس که بر اساس آن انگلیس هزینه دفاعی را سالانه به 87 میلیارد پوند تا سال 2030 افزایش می‌دهد، پس از ماه‌ها فشار از سوی حزب محافظه‌کار انگلیس از جمله گرانت شاپس وزیر دفاع این کشور ارائه می‌شود.

هزینه‌های نظامی هنگفت انگلیس در مواجهه با تحولات بین‌المللی/ لندن همچنان از اهداف خود فاصله دارد

اروپا پس از جنگ اوکراین لزوم افزایش هزینه‌های دفاعی خود را بمنظور مقابله با آنچه تهدید روسیه خوانده، احساس کرد.

تعهد نظامی که سوناک آن را بزرگترین افزایش دفاع ملی در چند نسل گذشته توصیف می‌کند، به این معنی است که انگلیس 75 میلیارد پوند اضافی در منابع مالی حوزه دفاعی خود در 6 سال آینده هزینه می‌کند.

همچنین دفتر نخست وزیری انگلیس امروز از بزرگترین بسته کمک به اوکراین خبر داد و گفت که 500 میلیون پوند کمک مالی و تجهیزات مهم از جمله 400 خودرو و حجم زیادی از مهمات به اوکراین داده می‌شود.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر