Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:09:21 GMT

خبر مهم سهیل مهدی درباره ورود تماشاگران

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۵۵۹

خبر مهم سهیل مهدی درباره ورود تماشاگران

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که اگر شرایط مهیا شود، از نیم فصل دوم و به صورت آزمایشی برخی از شهرها میزبان تماشاگران خواهند بود و به صورت محدود نیز هواداران فوتبال می‌توانند از نزدیک نظاره‌گر دیدارهای تیم محبوب خود باشند.

به گزارش "ورزش سه" سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگو با برنامه «استودیو فوتبال» که به صورت اینترنتی در بین دو نیمه دیدار پرسپولیس و فولاد پخش شد، درباره اقدامات سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی این‌چنین گفت: وظیفه ذاتی کمیته مسابقات، برگزاری مسابقات است و ما اصلا خوشحال نیستیم که اگر احیانا گاهی در بعضی مواقع با چالش‌هایی در امر برگزاری مواجه هستیم؛ خوشحالیم که علی‌رغم سختی‌ها و مشکلات با کمک تیم‌ها، چرا که واقعا در روزهای سخت کرونا در درجه اول تیم‌ها علی‌رغم تست‌هایی که باید می‌گذراندند و هواداران خود را در کنارشان نداشتند، کمک کردند و در مسابقات حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین هیات‌های فوتبال استانی و همکاران‌مان در کمیته داوران و به طور کلی، مجموعه پزشکی و ورزشی فدراسیون فوتبال که کمک کردند تا ما در نهایت در نقش مجری بتوانیم کار را انجام بدهیم و قضاوت برعهده دوستان است که ما در نقش مجری، موفق بوده‌ایم و ببخشند بر ما اگر کوتاهی هست.

 

وی افزود: باور کنید ما حاضریم صدها مسابقه با تماشاگر برگزار کنیم اما یک مسابقه بدون تماشاگر نباشد چرا که چالش‌های خود را دارد و کنترل‌های خاصی را هم لازم دارد. واقعا شرایطی هست که در موضوع برگزاری مسابقات حاکم می‌شود و در نهایت می‌بینید که ورزشگاه روح و اتمسفر لازم را هم ندارد، ما منتظریم انشالله هر چه زودتر هواداران را در ورزشگاه‌ها ببینیم و بتوانیم آن فضای گرم مسابقات را ملموس و از نزدیک در کنار هواداران داشته باشیم.

 

مهدی درباره همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف در فدراسیون فوتبال در امر برگزاری مسابقات گفت: وقتی که سوت شروع مسابقه زده می‌شود و توجه همه بینندگان به مستطیل سبز جلب می‌شود، واقعیتش این است که در آن لحظه بازی آغاز نشده بلکه حداقل یک رقابت ساده و بدون‌چالش، از دو روز یا سه روز قبل عوامل مختلف یا در حال سفر هستند و یا در حال آماده‌سازی هستند. چه کسانی که در ورزشگاه‌ها مشغول آماده‌سازی هستند و فضا را ضدعفونی می‌کنند و زمین را آماده می‌کنند و شرایط برگزاری مسابقه (نور، صوت، چمن و ...) را مهیا برگزاری می‌نمایند، هیات‌های فوتبال که هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند، سفر ناظران ما که برای روز مسابقات است، ارکان انضباطی و نظامی و حراستی ما برای این‌که ورزشگاه با نظم خوبی برای مسابقه مهیا باشد و تیم‌ها که هفته قبل در فشار مسابقه بودند و سپس باید ریکاوری و آماده‌سازی داشته باشند و به شهر میزبان برای مسابقه سفر کنند، همگی این‌ها دست به دست همدیگر می‌دهند تا سوت دقیقه یک بازی دمیده شود و البته پس از اتمام بازی هم باید اقدامات لازم انجام شود تا همگی به سلامت به محل مبدا خود بازگردند.

 

وی افزود: وقتی توجهات به مستطیل سبز است، کارها خیلی سخت‌تر از آن است که برخی‌ها تصور می‌کنند؛ ما به رغم همه مشکلاتی که داشتیم که یکی از آن‌ها مهمان ناخواسته‌ای به نام کروناست که مزید برعلت شده، اما خوشحالیم که تاکنون توانسته‌ایم به سمتی برویم که مسابقات برگزار شود و امیدوارم بتوانیم ارائه دهنده رقابت‌های خوبی برای هواداران باشیم.

 

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها حتی به صورت محدود گفت: واقعیت این بوده که خوشبختانه براساس بازخوردی که از متخصصان پزشکی داشتیم، شهرها در حال رفتن به سمت ایزوله‌شدن هستند و در برخی‌ها شهرها نیز ویروس به پایان برسد، قاعدتا به همین ترتیب که ما به دلیل بحران کرونا فصل گذشته تعطیلی مسابقات را داشتیم، اگر ویروس کرونا هم عقب‌نشینی کند، باید به این سمت برویم؛ چرا که اولین بحث ما حضور هواداران برای حمایت از تیم ملی است. در واقع اگر ما می‌خواهیم مثل همیشه به آسیا ثابت کنیم که علاوه بر این‌که میزبان خوبی هستیم اما اتمسفر بی‌رحمی را برای رقبا ایجاد می‌کنیم و هواداران ما سرپا تشویق هستند، نیاز داریم تا زودتر به این سمت برویم.



مهدی این‌چنین صحبت‌های خود را تکمیل کرد: ما باید از این اتمسفر خوب‌مان که بسیاری از کشورها حسرت آن را می‌خورند، استفاده کنیم. برنامه‌هایی را داریم و انشالله امیدواریم این اتفاق در نیم فصل دوم رخ بدهد، پیشنهادات خودمان را قاعدتا باید به وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا ارائه دهیم تا بتوانیم به صورت پایلوت و چند ورزشگاه را با حداقل هوادار شروع کنیم و انشالله اگر موفق بودیم به تدریج بنا به شرایط کرونا و نظام جامع بهداشت کشور، این آمادگی را داریم به شرایط گذشته بازگردیم.

 

سهیل مهدی همچنین درباره دو تقابل حساس تیم ملی ایران مقابل بحرین و عراق در مقدماتی جام‌جهانی و حضور هواداران در ورزشگاه گفت: ما درخواست‌مان این است که هواداران کمک کنند برای حضورشان در ورزشگاه‌ها که انشالله اگر ما بتوانیم مجوز حضور دوباره تماشاگران را بگیریم که تلاش نیز بر این است، متقابلا باید ثابت کنیم که رعایت‌کننده شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هستیم. لذا خواهش من از هواداران این است که انشالله پس از ورود خود به ورزشگاه‌ها نشان بدهند که ما فرهنگ رعایت اصول بهداشتی را هم در کنار هواداری داریم و خواهش می‌کنم از امروز براساس رهنمودها و دستورات بهداشتی که به آن‌ها تقدیم می‌شود، اقدام نمایند. انشالله بتوانیم به مانند آن‌که در شروع مسابقات در آسیا پیش‌رو بودیم، در این زمینه نیز جزو اولین کشورها باشیم.

سازمان لیگ برتر سهیل مهدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر سهیل مهدی برگزاری مسابقات کمیته مسابقات ورزشگاه ها سازمان لیگ سهیل مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

علاوه بر هواداران اراکی که برای تماشای این مسابقه به اصفهان سفر کردند و به تشویق تیم خود پرداختند، هواداران ذوب‌آهن هم استقبال نسبتا بهتری نسبت به بازی های قبلی داشتند و به حمایت از تیم خود پرداختند.

یکی از اتفاقات ویژه قبل از شروع مسابقه استقبال هواداران اصفهانی از برخی بازیکنان آلومینیوم اراک بود. برخی بازیکنان آلومینیوم هنگام ورود به ورزشگاه فولادشهر با درخواست هواداران اصفهانی و برخی هواداران خودی برای گرفتن عکس یادگاری و امضا مواجه شدند که صحنه‌های جالبی را به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود