Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، صادق محمدی فرمانده انتظامی کیار گفت: مأمورین انتظامی دوپلان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل کالای قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی و با رعایت نکات ایمنی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید

کشف دو محموله کالای قاچاق در محور یاسوج به لردگان

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۴۵ کیسه آرد سهمیه‌ای و ۲۰ حلب روغن نباتی جامد قاچاق به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال کشف، خودرو توقیف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با بیان اینکه در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و به همراه متهم به دادسرا ارسال شد، اضافه کرد: تداوم اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان توسط پلیس مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از استان‌های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مراجع قضائی ۶۷ هزار و ۷۵۰ قلم لوازم آرایشی و ۳۳۶ قلم بلوریجات خارجی قاچاق از این خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است، گفت: دراین‌خصوص راننده کامیون دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

کد خبر 6085620

دیگر خبرها

  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران