Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حجت مشتاق مشتاق جانشین پلیس راه آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ، از مردم خواست:با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش برف و وزش شدید برف از اواخر روز دوشنبه تا اواخر روز پنج شنبه و وقوع کولاک و کاهش دید در محور‌های مواصلاتی ضمن خوداری از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در صورت نیازمبرم به سفر حتما ضمن به همراه داشتن تجهیزات زمستانی اعم از زنجیر چرخ یا لاستیک یخ شکن. لباس گرم و خوراکی از پر بودن باک خودرو مطمئن شوید.

سرهنگ مشتاق اضافه کرد: محور‌های جنوبی استان آذربایجان غربی به علت بارش برف و باران لغزنده و در محور ارومیه به راژان سربالایی سد شهرچایی به علت کولاک برف محدودیت دید حاکم و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

جانشین پلیس راه استان توصیه کرد: قبل از سفر وضعیت راه‌های استان را از طریق شماره تلفن ۰۴۴۲۱۸۲۶۸۰۰ و پلیس ۱۱۰ و یا ۱۴۱ راهداری جویا شوید.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جبهه هنری و رسانه‌ای در سطح محور مقاومت و جهان ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در نشست با جمعی از هنرمندان انقلابی و مسؤولان فرهنگی اظهار کرد: غرب در حال به استخدام در آوردن تمام رسانه‌هایی هستند که دارای دانش، نظر و تکنولوژی در مقوله هنرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر خاطرنشان کرد: غربی‌ها اندیشه‌های خود را به به جهانیان تحمیل می‌کنند و جهان استکبار به دنبال جنگ نرم است.

وی با اشاره به تعریف تهاجم نرم یادآور شد: تهاجم نرم یک تهاجم هنری است، به طور نمونه اگر آمریکا به کشور ویتنام حمله می‌کند همزمان تولید هنری در سطح جهان ارائه می‌دهد که تجاوز خود را به کشور ویتنام مثبت جلوه دهد.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: در جریان حمله صهیونیسم به مردم بی دفاع غزه نیز همین استراتژی را در پیش گرفتند و با یک برنامه ریزی هدفمند رسانه‌ای و هنری در سطح بین المللی به دنبال مظلوم نشان دادن ظالم هستند.

امام جمعه بوشهر با برشمردن رسانه به عنوان یک امر راهبردی ادامه داد: تشکیل جبهه هنری و رسانه‌ای در سطح محور مقاومت و جهان یک ضرورت است.

آیت الله صفایی بوشهری به ویژگی‌های استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: در استان بوشهر نیز هنر و به خصوص شعر، نقش اثرگذاری در جغرافیای استان و همچنین در نظام روانشناسی مردم داشته است.

وی به تاریخ استان بوشهر و رشادت مبارزانی همچون شهید رئیس‌علی دلواری اشاره کرد و گفت: اینکه امروز عکسی از رئیس‌علی در دسترس ما نیست، نشان می‌دهد که انگلیسی‌ها از عکس و نام رئیس‌علی دلواری هم می‌ترسند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر ادامه داد: شهید رئیس‌علی دلواری با ضربات سخت نظامی به انگلیس باعث شد استراتژی آنها در دنیا عوض شود به سمت استعمار نو پیش بروند.

وی افزود: در شرایط کنونی وارد فاز جدیدی از تحول جهانی شده‌ایم و تولیدات هنری ما دیگر نباید محدود به جغرافیای استانی و ایران باشد بلکه از افق بوشهر، به ایران و به تحولات جهانی نگاه کرد و اثر هنری تولید کنیم.

در ادامه چهره‌های شاخص هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ به ارائه دیدگاه‌ها و نظارت خود پرداختند.

پیش از این نیز عبداله شاهینی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر پیرامون برنامه‌های هفته هنر انقلاب و شرایط انتخاب چهره سال توضیحاتی ارائه کرد.

کد خبر 6083863

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 
  • ایران آماده بارش‌های فراگیر بهاری | صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های اردیبهشتی | تهران چه روزهایی بارانی است؟
  • شهروندان از خرید گوشت کنار معابر و جاده پرهیز کنند
  • تشکیل جبهه هنری و رسانه‌ای در سطح محور مقاومت و جهان ضروری است