Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه املاک کشور در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با تایید خبر دستگیری حسام عقبایی نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: هر فردی خلاف انجام دهد باید از سوی دولت و حکومت به اتهامات وی رسیدگی ‌شود.

او ادامه داد: در صورتی که فردی خلافی کرده باشد، توسط دولت و حکومت پیگیری و رسیدگی می‌شود و تا زمانی که این اتهامات ثابت نشود اقدام به دستگیری نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور بیان کرد: برای حکومت فرقی ندارد چه فردی باشد حتی اگر رئیس اتحادیه املاک و یا اعضای اتحادیه باشند زمانی که اتهامات آن‌ها محرز شود فوراً اقدام به رسیدگی و دستگیری آن‌ها می‌شود.

خسروی با بیان اینکه روز چهارشنبه بیست و چهارم دی ماه ماموران وارد منزل عقبایی می‌شوند و این فرد را دستگیر می‌کنند افزود: بعد از دستگیری او ماموران به همراه عقبایی وارد طبقه سوم اتحادیه املاک و دفتر بنده شدند و بعد از بررسی مدارک و اسناد اتحادیه از دفتر خارج شدند.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران اظهار کرد: طبق ماده ۳۹ اتاق اصناف تمامی این اتهامات و تخلفات در حال بررسی است و طبق بررسی‌های انجام شده برخی از اتهامات این شخص صنفی بوده و برخی خارج از صنف و موضوعات اجتماعی بوده است.

او با بیان اینکه در چند روز اخیر خبری مبنی بر ممنوع الخروج شدن بنده هم مطرح شده است افزود: به هیچ عنوان ممنوع الخروج نشده ام و تاکنون هم هیچ تخلف و یا اتهامی به من وارد نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه مشاوران املاک دستگیری عقبایی اتحادیه املاک رئیس اتحادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳ الزامی است 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مجید صالحی امیر افزود: بر اساس ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن در راستای رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت کلیه معاملات املاک و مستغلات اعم از خرید، فروش، پیش‌خرید، پیش‌فروش، رهن و اجاره مسکن برای متعاملین در بنگاه‌های مشاوران املاک توسط بنگاه‌ها و برای سایر متعاملین خارج از بنگاه‌های مشاوران املاک توسط خود متعاملین، در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور و اخذ شناسه (کد) رهگیری الزامی است.

او تصریح کرد: در این راستا سامانه خودنویس جهت رفاه حال هم‌وطنان و در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن ایجاد شده است تا هم‌وطنان بتوانند به‌صورت رایگان قرارداد‌های ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: این سامانه به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم است و تمامی موارد اجاره ملک اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی، مالکیت حقوقی و چند مالکی در دسترس بوده است.

مجید صالحی امیر افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قرارداد‌های اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می‌بایست در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir ثبت شوند.

دیگر خبرها

  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد
  • ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳ الزامی است 
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • پیگیری قرارداد‌های مشاوران املاک در اصفهان
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مشاوران املاک
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل