Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از بندرعباس، رضا صفایی امشب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اعلام سوء قصد به خودروی مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم و مجروح شدن وی و مدیر تشریفات این سازمان، دستورات لازم برای دستگیری عامل یا عاملان سوء قصد صادر شده است

وی افزود: به محض گزارش این حادثه،  اینجانب و مسوولان مربوطه در محل حادثه حضور یافتیم تا ضمن بررسی موضوع از نزدیک، دستورات مقتضی صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع آگاه و حاضر در محل حادثه، فرد مسلحی با موتورسیکلت پس از شلیک 6 یا 7 گلوله به سمت خودروی سازمانی مدیرعامل منطقه آزاد قشم از محل تیراندازی متواری شد.

به گفته فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشگی هرمزگان، حمید رضا مومنی (مدیرعامل منطقه آزاد قشم) از ناحیه دست مجروح شد که پس از انجام اقدامات لازم از بیمارستان مرخص شد اما تورج امانی که گفته می‌شود گلوله به صورت وی اصابت کرده، در حال دریافت خدمات درمانی است.

همچنین دقایقی پیش خبر رسید که یک عمل جراحی اورژانسی برای متوقف ساختن خونریزی فک پایین بر روی تورج امانی (مدیر تشریفات منطقه آزاد قشم) صورت گرفته و وی احتمالا برای تکمیل مراحل درمان به بندرعباس و یا تهران منتقل خواهد شد.

چند هفته قبل نیز به منزل یک خانم که مدیرکل حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم است، چندین گلوله شلیک شد که بدلیل عدم حضور وی در منزل، اتفاقی رخ نداد.

منبع: الف

کلیدواژه: منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست جذب سرمایه گذاری سازمان منطقه ازاد ماکو گفت: به منظور معرفی این منطقه، مشوق های قانونی و راهنمایی سرمایه گذاران، نماینده حوزه اقتصادی سازمان، روزهای پنجشنبه هرهفته در مرکز خدمات سرمایه گذاری ارومیه حضور خواهد داشت.

فرزاد نقی پور افزود:  در راستای تسهیل ارائه خدمات به سرمایه گذاران فعلی و متقاضیان سرمایه گذاری در این منطقه، طی تفاهم بعمل آمده مقرر گردید سرپرست حوزه جذب سرمایه گذاری این سازمان  بصورت هفتگی و روزهای پنجشنبه در ساعات اداری در مرکز خدمات سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مستقر گردد.

وی افزود:  متقاضیان و فعالین محترم اقتصادی استان می توانند در صورت تمایل به دریافت خدمات و مشاوره حضوری با محوریت: -آشنایی با مزایای قانونی منطقه آزاد، اطلاع از فرآیندهای جاری ثبت و ارائه درخواست سرمایه گذاری و کلیه موضوعات مرتبط با منطقه آزاد ماکو در تمامی حوزه ها به محل مذکور مراجعه نمایند.

 

 

دیگر خبرها

  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • جزییات فوت یک فرد در ساختمان وزرا از زبان سرهنگ راستی+فیلم
  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند