Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، مراسم تقدیر و تشکر از آقای مهندس سید مجید بختیاری و معارفه جناب آقای دکتر علی جباری روز دوشنبه ۲۹ دی ماه سال ۱۳۹۹ در ساختمان مرکزی بیمه رازی برگزار گردید. آقای بهمن یزدخواستی، رئیس هیئت مدیره بیمه رازی در مراسم فوق ضمن خوش آمدگویی به حضار و تقدیر و سپاس از جناب بختیاری گفت: با توجه به اهداف بلند مدتی که برای شرکت بیمه رازی در نظر داشتیم، دکتر علی جباری را مناسب ترین فرد برای تصدی این جایگاه دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توان از آقای دکتر علی جباری با توجه به برخورداری از سوابقی که در حوزه های بیمه ای و مالی در دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی و همچنین تحصیلات تکمیلی مرتبطی که دارند ایشان مناسب ترین گزینه در این جایگاه می باشند. پس از سخنان ریاست هیئت مدیره، آقای بختیاری، ضمن قدردانی از هئیت مدیره شرکت بیمه رازی به خاطر اعتمادی که در این مدت به ایشان داشتند، گزارشی را مبنی بر فعالیت های دو سال اخیر خود ارائه نمودند. سپس دکتر علی جباری با دریافت حکم رسمی مدیر عاملی، با درود و سلام به میهمانان از شروع همکاری خود با شرکت بیمه رازی ابراز خشنودی نمودند و از این شرکت به عنوان شرکتی جوان، پویا، چابک و تحول گرا یاد کردند. دکتر علی جباری افزود: تأکید بنده بر ایجاد برنامه استراتژیک بلند مدت می باشد و امیدوارم با کمک شما عزیزان به پیاده سازی سریع اهداف شرکت و تحولی عظیم در صنعت بیمه کشور دست یابیم. دکترعلی جباری مدیرعامل منتخب هیات مدیره بیمه رازی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بیمه – کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای مدیریت مالی است . جباری پیش از این مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی بود و معاونت مالی – اداری شرکت بیمه ایران را نیزدرکارنامه خود دارد. قابل ذکر است مهندس سید مجید بختیاری مدیرعامل پیشین بیمه رازی که از سال ۹۷ مدیرعامل این شرکت بود در سمت مدیرعامل در شرکت دیگری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه علی جباری هیئت مدیره مراسم معارفه بیمه رازی شرکت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  ششمین دوره جامع مجازی تربیت مربی معارفی برهان ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان عرصه های فرهنگی و تربیت نسل جوان و نوجوان با ارائه برترین اساتید کشوری به صورت مجازی توسط مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.   موضوعات آموزشی در این دوره شامل تربیت جنسی، سواد رسانه‌ای، روانشناسی نوجوان، معارف کاربردی، شبهه‌شناسی، ارتباط مؤثر، الزامات تربیت دختران، مهارت تفکر و تصمیم‌گیری، نقش تغذیه در تربیت، برنامه‌ریزی فعالیت‌های تربیتی و تربیت توحیدی می‌شود.   ۲۰ استاد برجسته کشوری همچون حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام دکتر خسروپناه، استاد اصغر طاهرزاده، حجت‌الاسلام وکیلی، دکتر سید بشیر حسینی، حجت‌الاسلام آذربایجانی، خانم دکتر علاسوند، خانم دکتر نیلچی زاده، حجت‌الاسلام ابراهیمی، میثم نیلی، دکتر عزیز خانی، دکتر باغگلی، حجت‌الاسلام مسلم داوودنژاد، دکتر حبشی، دکتر جلیل معماریانی، دکتر عزیزی، حجت‌الاسلام نظافت، حجت‌الاسلام سوزنچی و حاج حسین یکتا هستند.   این دوره شامل ۴۴ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی با محوریت توانمندسازی معرفتی-مهارتی مخاطبان است که به‌صورت مجازی، محتوای آن در فرآیند کامل آموزش و ارزیابی در سامانه آموزش مجازی موسسه جوانان آستان قدس رضوی قرار گرفته است.   مخاطبان با شرکت در دوره و کسب امتیازات لازم می توانند از مزایایی همچون گواهینامه رسمی مؤسسه‌ جوانان، اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد مقدس و بن خرید محصولات فرهنگی به‌علاوه هدایای متبرک بهره‌مند بشوند.   از ویژگی‌های این دوره محتوای کاربردی و مهارتی، آفلاین بودن دوره، همراهی پشتیبان در طول دوره، نسخه توامان اپلیکیشن و وب، لایو با اساتید دوره، اعطای گواهی‌نامه اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد، رقابتی و تعاملی و دعوت به همکاری منتخبان در شبکه مربیان است.   هزینه اصلی این دوره مجازی تربیت مربی ۶۰۰ هزار تومان است اما با حمایت مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی، شرکت‌کنندگان فقط ۱۵۰ هزار تومان از آن را پرداخت می کنند.   علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این دوره ، از طریق درگاه اینترنتی Morabi.javanan.org اقدام بکنند.

 

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی