Web Analytics Made Easy - Statcounter

تورینو جامپائولو را به دلیل نتایج ضعیف از کار برکنار کرد.

مارکو جامپائولو، سرمربی ایتالیایی سابق میلان از تورینو اخراج شد. 

به گزارش طرفداری باشگاه تورینو رسما اعلام کرد مارکو جامپائولو را از هدایت تیم فوتبال خود برکنار کرده است. تورینو که در حال حاضر تیم هجدهم جدول سری آ است، از جامپائولو و دستیارانش به خاطر حرفه ای بودن و تعهدی که در این ماه ها نشان دادند، تشکر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود داویده نیکولا جای سرمربی سابق میلان را خواهد گرفت. 

همچنین بخوانید: مارکو جامپائولو در خطر اخراج از تورینو

اخبار داغ 

نوید مظفری: پنالتی اعلام شده به سود فولاد کاملا اشتباه بود استقلال با مثلث CAM انتقادات را هم پرس کرد! / تحلیل بازی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس بارسلونا در حال آماده سازی پرونده ای برای جلوگیری از محرومیت لیونل مسی منچستریونایتد پس از دو سال مانع گلزنی لیورپول در آنفیلد شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مارکو جامپائولو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال لهستان به طور رسمی هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن سرمربی پیشین  تیم‌های ملی والیبال آلمان، بلژیک و لهستان که اخیراً بحث حضورش روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران مطرح بود، با امضای قراردادی دو ساله هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. این مربی بلژیکی بین سال‌های 2022 تا 2023 هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان را برعهده داشت و در آخرین تجربه مربیگری‌اش هم روی نیمکت تیم والیبال زنان نیلوفر بلدیه‌اسپور ترکیه حضور داشت.

هینن در سال 2014 تیم ملی والیبال آلمان را درمسابقات جهانی به عنوان سومی رساند و در ادامه با تیم ملی والیبال لهستان به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی 2018 رساند و در جام جهانی 2019 هم این تیم را به عنوان دومی رساند. او در لیگ‌ ملت‌های والیبال 2019 و 2021 به ترتیب عناوین دومی و سومی را برای این تیم به ارمغان آورد.

سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد

در ماه اکتبر بود بحث علاقه‌مندی فدراسیون والیبال ایران به استخدام هینن 54 ساله برای جانشینی بهروز عطایی مطرح شده بود، اما در نهایت این فدراسیون با وجود گزینه‌هایی همچون روبرتو پیاتزا، جان‌لورنزو بلنجینی، ولادیمیر آلکنو، پیمان اکبری و سعید معروف، تصمیم گرفت مائوریسیو پائز را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب کند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • میلان - اینتر؛ ترکیب رسمی