Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@22:13:15 GMT

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره اشتباهات داوری

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۷۱۲

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره اشتباهات داوری

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به اشتباهات داوری واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از تلاش و غیرت اعضای تیم و حمایت هواداران برای غلبه بر مشکلات، اعتراض خود را به "ادامه روند اشتباهات داوری که بیم تغییر نتیجه نهایی لیگ برتر را ایجاد کرده است" اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است:

قبل از هر چیز باید از هواداران متعصب پرسپولیس قدردانی کنیم که در روزهای سخت، با آگاهی و شناخت از راه موفقیت، بار دیگر حامی و پشتیبان پرسپولیس، تیم محبوب خود بودند و در شرایط حساس و سخت، انرژی و حمایت خود را دریغ نکردند. همچنین باید از اعضای تیم تقدیر و تشکر کنیم که چون بازی‌های گذشته با غیرت و تعصب مثال‌زدنی در میدان حاضر شدند و پاسخ اعتماد و پشتیبانی هواداران را به شایستگی دادند. آن‌ها با عملکرد مثال‌زدنی خود، این بار اشتباهات داوری را هم پشت سر گذاشتند تا به نتیجه دلخواه برسند. این مهم بدون همت و از خودگذشتگی مثال‌زدنی بازیکنان و تدابیر و درایت کادرفنی امکان‌پذیر نبود. 

پرسپولیس نه فقط در نتیجه که چون بازی‌های گذشته در زمین هم برتری فنی خود را مقابل فولاد خوزستان به رخ کشید. باشگاه پرسپولیس، همچنین ضمن تاکید بر موضع قبلی در احترام به عوامل برگزاری مسابقات و داوران، اعتراض خود به اشتباهات داوری به ویژه در بازی‌ اخیر را اعلام می‌دارد. ادامه روند گذشته و وقوع پی‌در پی اشتباهات، نگران کننده شده است. قاعده این است که اشتباهات سهوی باید گاهی به سود و گاهی به زیان تیم‌ها باشد، اما مدتی ‌است تصمیمات اشتباه داوری فقط به ضرر ماست. 

تمام آنچه پرسپولیس و هوادارانش می‌خواهند، عدالت بی‌قید و شرط برای همه تیم‌ها و مجموعه لیگ است. انتظار می‌رود، اشتباهات داوری هر چند منتج به تغییر نتیجه بعضی مسابقات می‌شود ولی نتیجه کلی رقابت‌های لیگ و موقعیت تیم‌ها در جدول را تغییر ندهد. این خواسته اصلی ماست و البته همچنان اعتقاد داریم در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ غیر از این، تفکری حاکم نیست.

در مسابقه با فولاد خوزستان، تصمیم اشتباه داور به اذعان کارشناسان امر، مانند دربی به ضرر پرسپولیس بود که علاوه بر تاثیر مستقیم بر نتیجه بازی، باعث محرومیت بازیکن تاثیرگذار و ملی‌پوش تیم از بازی بعدی و همچنین تاثیرات منفی روحی و روانی منجر به مصدومیت بازیکنان گردید. با این وجود شاهد بعضی اقدامات سوال برانگیز هم در حاشیه زمین بودیم. سازمان لیگ و ارکان فدراسیون فوتبال به عنوان متولیان برگزاری بازی‌ها باید نظارت بر اتفاقات حاشیه زمین چمن را افزایش دهند زیرا در صورت ادامه این مسیر، تیم‌هایی مثل پرسپولیس باید در حسرت رقابت داخل زمین باشند. 

اینکه برخی تلاش دارند تا با استفاده از تاکتیک‌های نخ‌نما از جمله حمله به تیم داوری و توهین به مربیان تیم مقابل، در صدد کسب نتیجه باشند، زیبنده فوتبال ایران نیست؛ هرچند با این تلاش‌ها نیز، شکست‌شان قطعی است.

باشگاه پرسپولیس بار دیگر اعتراض خود را از شیوه داوری، اعلام پنالتی سوال‌برانگیز، رفتار و گفتار برخی رقبا و مسائلی که در حاشیه رقابت‌ها پیش می‌آید، ابراز می‌دارد و خواستار ورود فوری و قاطعانه تصمیم‌سازان فوتبال برای افزایش نظارت بر این اتفاقات است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس اشتباهات داوری باشگاه پرسپولیس اشتباهات داوری تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات زندگی زناشویی

زوج‌های جدید ممکن است با چالش‌ها و اشتباهات مختلفی روبرو شوند که می‌تواند روابط آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه به برخی از اشتباهات رایجی که زوج‌های جدید باید مراقب آن‌ها باشند، اشاره می‌کنم.

اشتباهات رایجی که زوج‌های جدید باید مراقب آن‌ها باشند:

عدم ارتباط و ارتباط ناکافی

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در یک رابطه ازدواجی، ارتباط موثر و باز است. اشتباه رایجی که زوج‌های جدید می‌کنند، عدم بحث و گفتگو با یکدیگر و عدم به اشتراک گذاری احساسات و نیاز‌های خود است.

توقعات ناسازگار

زمانی که هر یک از شریک‌ها توقعات ناسازگاری داشته باشند، ممکن است به نارضایتی و تنش منجر شود. برای پیشگیری از این اشتباه، مهم است که توقعات را با یکدیگر صادقانه مطرح کرده و توافقات مشترکی برای رسیدگی به این توقعات بسازید.

عدم مدیریت مالی

مسائل مالی می‌تواند یکی از منابع اصلی اختلافات در زندگی زناشویی باشد. زوج‌های جدید باید به دقت مالیات خود را مدیریت کنند، بودجه‌ریزی کنند، و در مورد مسائل مالی صادقانه با یکدیگر بحث کنند.

نادیده گرفتن نیاز‌های شخصی

این اشتباه زمانی رخ می‌دهد که یکی از اعضای زوج تمایل داشته باشد تمام توجه را به شریک خود بدهد و نیاز‌های شخصی خود را نادیده بگیرد. مهم است که هر شخصیت در رابطه فرصت داشته باشد تا به نیاز‌های شخصی خود بپردازد و به توازن مناسبی برسد.

نقص اعتماد به نفس

عدم اعتماد به نفس می‌تواند به تاثیر منفی بر رابطه ازدواجی بپیوندد. زوج‌های جدید باید سعی کنند به یکدیگر اعتماد کنند و حمایت از اعتماد به نفس همسر خود کنند.

عدم مدیریت زمان

عدم مدیریت زمان می‌تواند منجر به تنش‌ها و نارضایتی‌ها در زندگی زناشویی شود. مهم است که زوج‌ها زمان خود را به موازات با کار‌های خانگی، شغف‌های شخصی و تعاملات اجتماعی مدیریت کنند.

نادیده گرفتن تفاوت‌ها

هیچ دو فردی ۱۰۰ ٪ مشابه نیستند. زوج‌های جدید باید تفاوت‌های خود را به عنوان یک فرصت برای رشد و یادگیری در نظر بگیرند و از تعارض‌ها برای بهبود رابطه استفاده کنند.

عدم مراقبت از رابطه

روابط زناشویی نیاز به مراقبت و توجه دائمی دارند. ازدواج یک تعهد برای زندگی با یکدیگر است و نباید فراموش شود.

نداشتن تعادل بین زندگی خصوصی و شغلی

ممکن است فشار‌های شغلی و زندگی خصوصی به شکلی تنش‌زا بر روابط ازدواجی افزوده شوند. برای پیشگیری از این اشتباه، مهم است که زوج‌ها تعادل مناسبی بین زمانی که به کار و زمانی که به خانواده و رابطه‌شان اختصاص می‌دهند، برقرار کنند.

عدم حل مشکلات به منظور حفظ صلح

هر رابطه‌ای ممکن است با مشکلات و تعارض‌ها روبه‌رو شود. اما اشتباه اصلی اینجاست که مشکلات نادیده گرفته شوند یا به تعویق افتاده و نپردازند. برای حفظ صلح و استحکام رابطه، مهم است مشکلات را به صورت باز و با احترام حل کنید.

عدم توجه به سلامت روانی

سلامت روانی اعضاء یک زوج بسیار مهم است. عدم توجه به این جنبه می‌تواند به مشکلات جدی در رابطه منجر شود. زوج‌ها باید به یکدیگر حمایت کنند و در صورت نیاز به مشاوره روانی یا تراپی مشترک مراجعه کنند.

ترکیب خانواده

اگر هر یک از زوج‌ها فرزندان داشته باشند یا تعدادی از اعضای خانواده در زندگی آن‌ها حضور داشته باشند، مسائل مرتبط با ترکیب خانواده می‌تواند پیچیده باشد. باید با دقت و حساسیت به این موضوع پرداخته و تلاش کنید تا به تعامل خانواده‌ها عمیقتر فکر کنید.

عدم به اشتراک گذاری اهداف زندگی

زوج‌های جدید باید اهداف و آرزو‌های زندگی خود را به یکدیگر به اشتراک بگذارند و تا حد ممکن توافقی را در خصوص آینده خود برسانند.

نادیده گرفتن مراحل تکاملی زندگی

زندگی به مرور زمان تغییر می‌کند و مراحل مختلفی دارد. عدم توجه به این مراحل و تغییرات ممکن است به اشتباهی منجر به تنش و نارضایتی شود. باید تا حد ممکن با تغییرات زندگی همگام شوید و به تعامل در مراحل مختلف توجه داشته باشید.

زوج‌های جوان مراقب این اشتباهات باشند

۱. زوج‌های جدید باید چگونه به تقویت رابطه‌شان بپردازند؟

برای تقویت رابطه‌ی زوجی، زوج‌ها می‌توانند به تعامل و ارتباط موثر توجه بیشتری داشته باشند. همچنین، به به اشتراک گذاری احساسات، توقعات و آرزو‌های خود پرداخته و توافقات مشترکی برای مدیریت رابطه بسازند.

۲. چگونه می‌توان از تفاوت‌ها در رابطه جلوگیری کرد؟

تفاوت‌ها جزء هر رابطه‌ای هستند. مهم است که زوج‌ها تلاش کنند تا تفاوت‌ها را به عنوان فرصت برای رشد و یادگیری بپذیرند. برای جلوگیری از تنش، بحث سازنده را ترجیح دهید.

۳. چگونه می‌توان از تعادل بین زندگی خصوصی و شغلی در زناشویی مراقبت کرد؟

تعادل میان زندگی خصوصی و شغلی نیاز به مدیریت زمان و تعیین اولویت‌ها دارد. زوج‌ها باید به توافقات مشترکی برسند و زمان مخصوص برای خانواده و زمان مخصوص برای کار را تعیین کنند.

۴. چگونه می‌توان به بهبود اعتماد به نفس در رابطه کمک کرد؟

بهبود اعتماد به نفس نیاز به حمایت و تشویق از همسر دارد. زوج‌ها می‌توانند به یکدیگر انگیزه دهند و به تعامل با همسر خود بپردازند.

۵. چگونه می‌توان به مدیریت مالی در زندگی زناشویی مراقبت کرد؟

مدیریت مالی نیاز به بودجه‌ریزی، صراحت در مورد مسائل مالی، و تعامل بین زوج‌ها دارد. برای پیشگیری از اشتباهات مالی، باید به توافقات مشترک در مورد مالیات پایبند بمانید.

۶. چگونه می‌توان در ترکیب خانواده‌ها در زندگی زناشویی موفقیت‌آمیز عمل کرد؟

ترکیب خانواده ممکن است چالش‌های خود را داشته باشد. باید به دقت و با حساسیت به این مسئله پرداخته و تعامل خانواده‌ها را تشویق کرد. از توجه به نیاز‌ها و توقعات اعضای خانواده نیز مهم است.

سخن پایانی 

برای پیشگیری از اشتباهات، مهم است که به یاد داشته باشید که همه از اشتباهات یاد می‌گیرند و رشد می‌کنند. توجه به این نکته می‌تواند به شما کمک کند تا در رابطه‌ی زناشویی خود بهبود پیدا کنید و رابطه‌ای سالمتر و مستدام داشته باشید.

منبع: بیتوته

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • سرمربی ایرانی الشمال: باید اشتباهات را اصلاح کنیم
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • اشتباهات زندگی زناشویی
  • یک ایرانی ناظر بازی عربستان و تاجیکستان
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟