Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، بناست رقم وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ افزایش یابد؛ سقف وام ازدواج برای هر یک از زوجین ۱۰۰ میلیون تومان و کف آن ۷۰ میلیون تومان تعیین شده است. - اخبار اقتصادی -

مجتبی رضاخواه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در توضیح مصوبه کمیسیون تلفیق برای وام ازدواج در سال 1400، اظهار داشت: دو رقم پیشنهادی برای وام ازدواج در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده است که طبق آن برای پسران زیر 25 سال و دختران زیر 23 سال، وام ازدواج برای هر یک از زوجین 100 میلیون تومان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید براینکه کمیسیون تلفیق مصوب کرد که وام ازدواج برای سایر زوجین که شرایط سنی فوق را ندارند، 70 میلیون تومان باشد، گفت: عملاً سقف وام ازدواج 100 میلیون تومان شده است؛ ممکن است اگر زوجین شرایط سنی را داشته باشند جمعاً 200 میلیون تومان وام ازدواج بگیرند یا اگر یکی از زوجین شرایط سنی را داشت جمع وام ازدواج آنها 170 میلیون تومان شود. کف وام ازدواج نیز برای زوجین 140 میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، طبق قانون بودجه، در سال 99 وام ازدواج برای هر یک از زوجین 50 میلیون تومان (جمعاً 100 میلیون تومان) بود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وام ازدواج کمیسیون تلفیق وام ازدواج میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم

فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی معلمانی که ۱ مهر ۱۴۰۰ تا ۱ مهر ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌اند، صادر می‌شود.

وی افزود: معلمانی که حکم بازنشستگی خود را طبق رتبه‌بندی دریافت کرده‌اند اما در اعتراضات رتبه آن‌ها تغییر کرده به زودی رتبه جدید این همکاران صادر می‌شود.

فرهادی گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • جدول ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در تلفیق بررسی شد