Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتظم با اشاره به وقف سه طبقه منزل مسکونی برای رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران شهرستان مبارکه گفت: طرح «پدر معنوی» در بقاع مبارکه اجرایی شود.

«سیروس منتظم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان  با اشاره به ثبت پنج وقف جدید در شهرستان مبارکه طی 9 ماه گذشته اظهار داشت: یکی از این وقف‌ها توسط واقف بزرگوار رجبعلی روحانی انجام شده که در قالب آن سه طبقه ساختمان مسکونی و تجاری برای حوزه علمیه وقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دفتر اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه همچنین به وقف سه طبقه منزل مسکونی برای رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران شهرستان مبارکه اشاره کرد و ابراز داشت: این وقف نیز توسط واقف بزرگوار اصغر بابایی انجام شده که مراحل ثبت آن در حال انجام است.


منتظم ادامه داد: سه وقف جدید ثبت شده در شهرستان نیز برای ساخت حسینیه، مسجد و ... بوده است.


وی در ادامه با بیان اینکه در شهرستان مبارکه نیاز به نیات وقفی اولویت بندی شده است، افزود: بر این اساس در حال حاضر در زمینه کمک معیشتی و تحصیل ایتام، کمک به بیماران خاص، دارو و درمان و وقف برای مددجویان بهزیستی نیازمند وقف جدید هستیم.


منتظم در ادامه با اشاره به پیشنهاد اجرای طرح "پدر معنوی" در امامزادگان شهرستان مبارکه ابراز داشت: برای این امر پیشنهاد ما این است که از محل درآمدهای فرهنگی بقاع، هزینه تحصیل دانش آموزان مستعد و کم بضاعت شهرستان را تامین کنیم.


وی ادامه داد: شهرستان مبارکه دارای 17 بقعه است که می‌توانند در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: پدر معنوی دانش آموزان اصفهان وقف شهرستان مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره)؛ سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از خانه اکرام با فرزندان معنوی خود در این محل دیدار و از آنان دلجویی کرد.

سردار رادان در این دیدار که با حضور جعفر صباغیان، قائم مقام و حبیب الله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات خانواده‌های فرزندان معنوی خود، سفر به مشهد مقدس را به آنان هدیه کرد.

کد خبر 6081855

دیگر خبرها

  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • آمادگی شهرستان‌های بافق و بهاباد برای مدیریت سیلاب
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی