Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@08:09:27 GMT

میزان رهن و اجاره کوچک متراژ‌های پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۸۰۴

میزان رهن و اجاره کوچک متراژ‌های پایتخت

برای رهن و اجاره واحد‌های کوچک متراژ ۳۰ تا ۵۰ متر در نقاط مختلف پایتخت باید بین ۲۰ تا ۱۸۰میلیون تومان رهن و همچنین ماهانه از ۷۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در نظر بگیرید.

به گزارش خبرآنلاین، رهن کامل یک واحد ۳۵ متری در زعفرانیه، نیاززاده برابر با ۱۸۰ میلیون تومان و رهن همین متراژ در پاسداران، بهارستان برابر با ۶۰میلیون رهن و ماهانه ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۰۰میلیون تومان است.

در محدوده بلوار ابوذر (منطقه ۵) یک واحد ۵۰ متری با ۲۰میلیون رهن و ماهانه ۱.۷۰۰میلیون تومان اجاره داده می‌شود و در مقابل برای یک واحد ۴۰متری در سبلان شمالی، خیابان محسن آزادی باید ۲۰میلیون رهن و ماهانه ۲ میلیون تومان بپردازید.

در خیابان دامپزشکی یک واحد ۴۹متری با ۱۳۰میلیون به صورت کامل رهن داده می‌شود و در خیابان کارون و مالک اشتر یک واحد ۴۵متری را می‌توانید با ۵۰میلیون رهن و ماهانه ۲ میلیون تومان اجاره کنید.

این واحد‌ها معمولا مناسب افراد مجرد و یا دونفر است و به حتم میزان رهن و اجاره‌ها با توجه به متراژ، رقم بالایی محسوب می‌شود و معمولا با درآمد مستاجران همخوانی ندارد.

رهن و اجاره کوچک متراژ‌ها

محدوده

متراژ

میزان اجاره

میزان رهن

پاسداران، بهارستان

۳۵متر

۳.۲۰۰میلیون

۶۰میلیون

هروی، مکران جنوبی

۴۰متر

۱.۴۰۰میلیون

۱۲۰میلیون

زعفرانیه، نیاززاده

۳۵متر

---

۱۸۰میلیون

نارمک،‌نیروی دریایی

۴۰متر

۷۰۰هزار تومان

۱۲۰میلیون

جیحون، آشنایی

۴۰متر

۹۰۰هزار تومان

۷۰میلیون

سبلان شمالی، محسن آزادی

۴۰متر

۲میلیون

۲۰میلیون

پیروزی

۵۰متر

۱.۵۰۰میلیون

۷۰میلیون

بلوار ابوذر(منطقه ۵)

۵۰متر

۱.۷۰۰میلیون

۲۰میلیون

دامپزشکی

۴۹متر

---

۱۳۰میلیون

کارون مالک اشتر

۴۵متر ۲میلیون ۵۰میلیون

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار ارزش سهام عدالت بیت کوین شاخص بورس امروز رهن و اجاره متراژ کوچک تهران میلیون تومان رهن و ماهانه رهن و اجاره یک واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان

نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان با راهبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو و سرمایه گذاری شرکت توسعه معادن و فلزات به زودی افتتاح می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان در ابتدا، هدف احداث 4 واحد 183 مگاواتی را در برنامه قرار داد که 2 واحد آن سال 87 احداث و در آن برهه زمانی دارای ظرفیت 160 مگاواتی بود که سال 99 در فاز توسعه 23 مگاوات به ظرفیت پیشین اضافه شد.

احداث دو واحد جدید این نیروگاه سال 1401 آغاز شد که نخستین آن طی مدت کمتر از 5 ماه، با شبکه سراسری سنکرون شد و در ادامه واحد چهارم این نیروگاه فروردین سال 1402 با شبکه سنکرون شد.

میزان سرمایه گذاری در واحدهای سوم و چهارم نیروگاه بالغ بر 90 میلیون یورو است که میزان اشتغالزایی دوران ساخت آن بیش از 100 است.
طبق برنامه ریزی های انجام شده پروژه احداث بخش بخار این نیروگاه با سرمایه گزاری حدود 300 میلیون یورو و با ظرفیت 360 مگاوات و با رویکرد تامین برق پایدار برای صنایع عملیاتی شده است. این نیروگاه در مساحت 100 هکتاری در استان سمنان جانمایی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه در سیستان و بلوچستان
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • صاحبخانه های خوب تشویق می‌شوند
  • ثبت برنامه ماهانه واحد‌های تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • مقاوم سازی ۴۸ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
  • یکه‌تازی صاحبان مجتمع‌های تجاری در بازار اجاره‌بها
  • اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟