Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@21:52:28 GMT

مرگ خاموش جان زن کرجی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۸۸۶

صراط:

محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج، امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام وقوع حادثه گاز گرفتگی در منطقه کمالشهرکرج، بررسی موضوع در دستورکار ماموران کلانتری 24 کمالشهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کرج افزود: بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام و با بررسی موضوع متوجه شدند که یک خانم میانسال که به تنهایی در منزل سکونت داشته به علت عدم رعایت نکات ایمنی و نشت شلنگ گاز بخاری دچار گاز گرفتگی شده و جان خودش را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کرج یادآور شد: شهروندان عزیز حتما از صحت و درستی وسایل گازسوزشان مطمئن شده و در صورت وجود ایراد حتما آن را جدی گرفته و نسبت به تعمیر آن اقدام کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حادثه گاز گرفتگی مرکز فوریت های پلیسی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در مراسمی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر برگزار شد، سرهنگ حامد شادبهر با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی و از زحمات سرهنگ سید خلیل صفوی قدردانی شد.

همچنین در مراسم دیگری برای تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره بنادر و دریانوردی بندرانزلی برگزار شد، سرهنگ امیر وهاب زاده با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی معرفی و از زحمات سرهنگ سید مهدی نجفی پور قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • برادر کشی در فارس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان