Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@21:10:13 GMT

واکنش جالب کمال تبریزی به نظر رهبری درباره فیلم مارمولک

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۸۸۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 6 MB کد خبر 579885 برچسب‌ها همشهری تی وی سینما کمال تبریزی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینما کمال تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب بازیگر سرشناس به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس وی افزود: برای اینکه رژیم صهیونیستی تنبیه شود ما یک اتفاق تاریخی را در دنیا رقم زدیم؛ این عملیات برای ملت ایران باعث سربلندی شد.
این بازیگر ادامه داد: ما همیشه سعی کردیم با درایت و خویشتن داری در مسائل بین‌المللی و تعرضاتی که صورت گرفته است حتی در دفاع مقدس که پیش آمده بود دفاع کنیم.
قائمیان اظهار کرد: در رابطه با مسئله‌ای که کنسولگری ما در سوریه مورد تهاجم یک رژیم غاصب و کودک‌کش قرار گرفت وظیفه ما این بود که آنها را به اصطلاح آقا تنبیه کنیم و در نتیجه یک عملیات بزرگ نظامی را در تاریخ دنیا رقم زدیم.
وی عنوان کرد: من می‌خواهم این را بگویم و همه باید این را بدانند که ما حمله نکردیم، ما در حقیقت تنبیه کردیم؛ قانون اساسی ما این را بیان کرده است که ما در مقابل حمله بیگانگان باید ایستادگی کنیم؛ ما حمله نکردیم ما با درایت و مدیریت سعی در مقابله کردیم.
این بازیگر گفت: اصول جنگ این است که در ان باید یا کشت و کشتار شود یا از ادامه آن جلوگیری شود؛ ما تلاش کردیم تا این اتفاق را به جهانیان گوشزد کنیم و بگوییم اقتدار ما همیشه وجود دارد و به‌عنوان یک ایرانی و کشوری که مقتدر است ایستاده‌ایم.
وی تصریح کرد: دنیا برای این عملیات بزرگ در شوک بزرگی فرو رفته است؛ آن‌ها نمی‌توانند به جهانیان بگویند که ایران در خاورمیانه به‌عنوان یک حاکمیت بزرگ خود را به رخ کشیده است.
قائمیان در پایان خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک ایرانی به تدبیر و مدیریت حضرت آقا، نظامیان و این تنبیه افتخار می‌کنم و امیدوارم این بازدارندگی برای همه کشورهایی که علیه ایران فعالیت می‌کنند درس بزرگی باشد

کد خبر 844914 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • واکنش جالب فرهاد قائمیان به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل
  • واکنش جالب بازیگر سرشناس به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل
  • واکنش‌هایی جالب به فضاسازی رسانه‌ای و فیک اسرائیل (عکس)
  • (ویدئو) واکنش جالب مجری تلویزیون به ادعای BBC: اصلاً هم درد نداشت!
  • ببینید | واکنش جالب مجری تلویزیون روی آنتن زنده به ادعای BBC: اصلاً هم درد نداشت!
  • واکنش جالب رامین رضاییان به حمله سپاه به اسرائیل
  • واکنش جالب پاکبان شهرداری بعد از شنیدن خبر حمله ایران به اسرائیل+ فیلم
  • واکنش جالب رامین رضاییان به حمله سپاه به اسرائیل + عکس
  • (ویدئو) واکنش جالب پاکبان شهرداری پس از شنیدن خبر حمله ایران به اسرائیل
  • واکنش جالب فلسطینی ها بعد از خبر حمله ایران به اسرائیل را ببینید