Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@07:07:04 GMT

لمپارد و تایید انتقال مدافع جوان به میلان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۵۰۱۴

لمپارد و تایید انتقال مدافع جوان به میلان

فیکایو توموری، مدافع جوان چلسی فاصله ای تا انتقال به میلان ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد اولین خرید زمستانی روسونری قطعی شده و امروز فرانک لمپارد اعلام کرد ممکن است فیکایو توموری، مدافع 23 ساله چلسی مدتی دیگر استمفوردبریج را به صورت قرضی ترک کند. به نظر می رسد میلان در آستانه توموری به صورت قرضی و با گزینه خرید در پایان فصل قرار دارد، اما فرانک لمپارد ترجیح می دهد گزینه خرید در قرارداد توموری وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرانک لمپارد در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود گفت: "جزئیاتی خاصی وجود ندارد، البته این انتقال هنوز نهایی نشده است. لازم به این موضوع فکر کنم که شرایط از چه زمانی بد پیش رفت، زیرا توموری بازیکنی در حال پیشرفت است. ما در سال گذشته چهار مدافع میانی داشتیم و شما نمی توانید چهار نفر را در یک پست بازی دهید. امسال پنج مدافع میانی داریم، بنابراین شرایط برای مدافعانی که به طور منظم بازی نمی کنند دشوار است.

 

به همین دلیل ممکن است توموری برای طی روند پیشرفت به صورت قرضی از چلسی جدا شود. او بازیکنی جوان بوده و طی دو یا چند فصل گذشته و از زمانی که من با او کار کرده ام پیشرفت چشمگیری داشته است. این روند ادامه خواهد یافت و ما بهترین راه حل را پیدا خواهیم کرد. من در تلاش هستم تا تعادل تیم حفظ شود و اگر بازیکنان پیشرفت کنند، این برای خود آنها و البته تیم ما مفید است، پس من این تصمیم را مثبت ارزیابی می کنم."

چلسی آث میلان فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی آث میلان فرانک لمپارد فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه

مرد جوان ۲۳ ساله ظهرامروز موقع کار با ادوات کشاورزی از ناحیه زانوی پای چپ دچار شکستگی و قطع عضو شده است.

با حضور امداد گران اقدامات اولیه شامل برای جلوگیری از خونریزی، آتل بندی و فیکس کردن پای حادثه دیده انجام شده است.

مصدوم سپس به بیمارستان سینای مراغه منتقل و پس از سرم تراپی و اکسیژن تراپی در حالت هوهشیاری کامل از طریق فرودگاه سهند و با حضور اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضای تبریز انتقال یافت.

احمدی رئیس فرودگاه سهند گفت: مصدوم پس از اقدامات اولیه به فرودگاه سهند منتقل وپس از حضور بالگرد اورژانس تبریز در این فرودگاه به فرودگاه تبریز و سپس به بیمارستان منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • گری کیهیل: چلسیٍ پوچتینو به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد؛ این تیم به صبر نیاز دارد
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟
  • دلیل بازی نکردن مدافع جوان تیم ملی در دیدار با ترکمنستان
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!