Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته‌های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به دیدار‌های نمایندگان استان کرمان و داوران قضاوت کننده در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: چهارشنبه یکم بهمن، مس رفسنجان به مصاف میزبانش پیکان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پیمان فرخی‌مهر، محمدرضا ابوالفضلی، یوسف مغروری و محمد نوری این دیدار را قضاوت می‌کنند، سید مهدی مرجان‌زاده و ناصر جنگی کمک داوران اضافی اول و دوم هستند و بهرام مهرپیما نیز بازی را نظارت می‌کند.

امیرخسروی با بیان اینکه روز شنبه ۴ بهمن، گل‌گهر سیرجان در خانه مقابل تراکتور صف آرایی می‌کند، تصریح کرد: اشکان خورشیدی، قهرمان نجفی، دانیال باشنده و سیدمحمد هاشمی‌نسب این دیدار را قضاوت می‌کنند، میثم حیدری و ایمان کهیش کمک داوران اضافی اول و دوم هستند و ابوطالب طاهریان ناظر بازی است.

او با اعلام اینکه بازی صنعت نفت آبادان و سپاهان را کرمانی‌ها قضاوت می‌کنند، بیان داشت: دوشنبه ۶ بهمن، صنعت نفت آبادان برابر سپاهان به میدان می‌رود.

امیرخسروی افزود: این دیدار را سید رضا مهدوی، امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی و حسین مرادی را قضاوت می‌کنند، علی ابراهیمی و یعقوب آشوری، کمک داور اضافی اول و دوم هستند و حیدر شکور ناظر بازی است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال مس رفسنجان گل گهر سیرجان قضاوت می کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زودهنگام باهنر به نمایندگان مجلس دوازدهم 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، در خصوص ضرورت اجرای دقیق برنامه هفتم گفت: در هر صورت برنامه هفتم پاشنه آشیل ما است. یعنی ما الان در مسأله رشد اقتصادی، تورم و ضریب جینی در بخش اقتصاد، مشکلات اساسی داریم و یکسری از این مشکلات باید با خرد و تدبیر حل شود. متأسفانه بیشتر نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند با مسائل عاطفی مشکلات را حل کنند.

وی در گفتگو با ایلنا، با بیان اینکه مسائل عاطفی مشکل را حل نمی‌کند، گفت: یعنی اگر تولید در کشورمان از مصرف پیشی نگیرد، این داستان ادامه پیدا می‌کند. اینکه مقام معظم رهبری چندین سال است که شعار سال را تولید یا مصرف بهینه قرار دادند، کاری است که مجلس دوازدهم باید انجام دهد و محور برنامه آن هم برنامه هفتم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: برنامه هفتم برای رشد اقتصاد، تورم و ضریب جینی، اهدافی را مشخص و زمینه‌هایش را هم فراهم کرده است. ان‌شاء‌الله همت کنیم و یا حسین هم بگوییم و کار را راه بیندازند.

باهنر در پاسخ به این سوال که برای افزایش سرمایه اجتماعی باید چه اقداماتی صورت بگیرد، گفت: نمایندگان و منتخبین مردم باید طوری کار کنند که مردم به آینده امیدوار شوند. خدایی ناکرده اگر ناامیدی، ضعف و رخوت وجود داشته باشد، سرمایه اجتماعی وضعیت خوبی نخواهد داشت.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897718

دیگر خبرها

  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز
  • خیز خیبر برای لیگ برتر/ توقف چادرملو برابر نفت و گاز
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • حرب موتلفه همفکر، همکار و پشتیبان نمایندگان است
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • هشدار زودهنگام باهنر به نمایندگان مجلس دوازدهم 
  • جدال حساس دریا با صدرنشین لیگ یک
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید