Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@16:01:22 GMT

ادامه بدشانسی‌های هافبک رم با ابتلا به کرونا

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۵۳۳۲

ادامه بدشانسی‌های هافبک رم با ابتلا به کرونا

بازیکن ایتالیایی تیم فوتبال رم که به دلیل مصدومیتی سنگین شروع فصل جاری را را از دست داده بود، حالا با چالشی دیگر دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش مشرق، نیوکولو زانیولو هافبک هجومی تیم فوتبال رم در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که به بیماری کرونا مبتلا شده است و تا دو هفته آینده باید قرنطینه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زانیولو در حالی دچار این بیماری شده است که به تازگی تمرینات انفرادی خود را پس از پارگی رباط صلیبی‌اش آغاز کرده بود. البته او تا ماه مارس (دو ماه دیگر) آماده بازگشت به میادین نیست، اما قرنطینه خانگی برنامه ریکاوری او را برای مدتی دچار وقفه خواهد کرد.

طبق پیامی که زانیولو در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد او فاقد علائم ابتلا به کروناست، اما نتیجه تستی که صبح دیروز (دوشنبه) داد مثبت بوده و به همین دلیل اجازه ندارد به زمین تمرینی تریگوریا برگردد.

زانیولوی ۲۱ ساله روز ۱۸ شهریور سال جاری برای دومین بار در دوران بازی نه چندان طولانی‌اش دچار پارگی رباط صلیبی و برای شش ماه خانه‌نشین شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی سری A رم مشرق تیم فوتبال رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واعظ شامگاه دوشنبه در حاشیه اکران فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران آزمایشی سینما دانش قوچان اظهار کرد: سینما دانش قوچان که متعلق به اداره آموزش‌وپرورش این شهر است از دهه ۶۰ تأسیس شد و به علت برخی مشکلات در دهه ۷۰ تعطیل شد.

سرپرست آموزش‌وپرورش قوچان با اشاره به اینکه این سینما با مشارکت بخش خصوصی در دهه ۹۰ آغاز به کار مجدد کرد اما شیوع ویروس کرونا دوباره این سینما را به تعطیلی کشاند، تصریح کرد: متأسفانه وجود برخی مشکلات پس از کرونا و نبود همتی در جهت بازگشایی مجدد این سینما به سمتی کشاند تا بیش‌ازپیش مستهلک‌شده و منابع مالی و بیت‌المال هدر رود.

وی با تأکید بر اینکه نیاز شهروندان به این مکان تفریحی فرهنگی به‌ویژه قشر نوجوان و جوان اهمیت راه‌اندازی این مجموعه را با قید فوریت دوچندان کرد، افزود: در این راستا برای مدت آزمایشی یک‌ماهه تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اکران‌های مردمی عمار بسته شد تا بتوان بر اساس حضور مردم در این بازه زمانی به سمت جذب اعتبار از طریق خیرین و نهادهای مرتبط برویم و سینمایی درخور شأن آماده‌سازی کنیم.

واعظ بابیان اینکه بهسازی و تعمیر سینما برای صندلی، پرده، صوت و … حدود ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: امشب اکران آزمایشی فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران برای بسیج دانشجویی برگزار و در روزهای آتی نیز برای دیگر اقشار جامعه اکران خواهد شد.

کد خبر 6085971

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • باز هم رئال، چقدر بدشانسی تو تراشتگن!