Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به اجرای طرح سقف درآمدی در دفترخانه‌ها اظهار کرد: سقف درآمدی برای اولین بار به تصویب رسید، زیرا در دوره‌های مختلف با هیئت مدیره‌های متعددی روبرو بودیم و مسئولان دفتر‌های اسناد رسمی انتظار داشتند تا عدالت درآمدی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح تعیین سقف درآمدی در تبصره ۷ آیین نامه دفاتر اسناد رسمی در سال جاری توسط رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد و آنجا که گفته شد برای هر دفتر میانگین سال قبل محاسبه می‌شود و دو برابر آن به عنوان سقف درآمدی هر دفترخانه مشخص می‌شود.

رئیس کانون سردفتران بیان کرد: برای مثال اگر درآمد تهران ۲۰ میلیون تومان بوده سقف دفاتر تهران ۴۰ میلیون تومان خواهد بود و خوشبختانه این طرح با استقبال خوبی روبرو شده است و می‌توان گفت که اکثر سردفتران از این طرح استقبال کرده‌اند.

خندانی با بیان اینکه اعتقاد داریم این طرح در زیاده‌خواهی برخی از دوستان موثر خواهد بود، گفت: رفع مشکلات بسیاری از دوستان ما به کمک این آیین‌نامه موثر است سال‌های گذشته برخی دفاتر درآمد بسیار بالا داشتند، اما عده ای هم بودند که توانایی اداره دفتر خود را نداشتند و زیان‌ده بودند و امیدواریم که این طرح تا انتها به همین شکل ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید

مشکلی با پلیس در نقل و انتقال پلاک‌های خودرو نداریم تعیین سقف ثبت اسناد برای دفترها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه سقف درآمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم

طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف تحت عنوان «طرح نور» در حال انجام است. به همین جهت روز گذشته جمعی از بانوان شهر تهران در تجمعی خودجوش از اجرای طرح مقابله با بدحجابی حمایت کردند. این تجمع در میدان ولیعصر (عج) برگزار شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • امضای اسناد رسمی بین ایران پاکستان در حوزه‌های مختلف
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • با خدمات دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه آشنا شوید