Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از پنتاگون خواست انتصاب مشاور عمومی آژانس امنیت ملی این کشور را که در ساعات پایانی دولت ترامپ صورت گرفته است متوقف نماید.

نانسی پلوسی در نامه‌ای به کریستوفر میلر سرپرست وزارت دفاع آمریکا، تلاش برای انتصاب یک فرد وفادار به دونالد ترامپ اما از نظر او فاقد صلاحیت به عنوان مشاور عمومی آژانس امنیت ملی فقط ۷۲ ساعت قبل از شروع دولت جدید را روندی بسیار نامناسب و مشکوک دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلوسی با بیان اینکه تحقیق پیرامون نحوه انتخاب مایکل الیس به این سمت را خواستار خواهد شد، افزود: اطلاعات حاکی است که الیس با دخالت کاخ سفید به این سمت انتخاب شده است.

این در حالی است که دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ ظهر چهارشنبه این هفته به وقت محلی پایان می‌یابد.

کد خبر 5125154

منبع: مهر

کلیدواژه: نانسی پلوسی ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی جو بایدن دونالد ترامپ فلسطین سوریه روسیه افغانستان ایران عربستان سعودی ویروس کرونا حشد شعبی کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه عربی ۲۱، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست وزیر قطر روز گذشته با «طحنون بن زاید» مشاور امنیت ملی امارات و نایب امیر ابوظبی در شهر دوحه (پایتخت قطر) دیدار و گفت و گو کرد.

بنابر اعلام وزارت خارجه قطر، دو طرف در این دیدار در ارتباط با روابط دوجانبه و برخی موضوعات منطقه ای و بین المللی دارای اهتمام مشترک گفت و گو کرده اند.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) نیز در این باره گزارش داد که نخست وزیر قطر و مشاور امنیت ملی امارات در این دیدار در ارتباط با موضوعات مختلف تبادل نظر کرده اند.

این دیدار در شرایطی انجام شد که طی روزهای اخیر منطقه شاهد پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی بود که طی آن ایران در پاسخ به تجاوزات مکرر صهیونیست ها به ویژه علیه کنسولگری ایران در دمشق، اراضی اشغالی را آماج حملات موشکی و پهپادی خود قرار داد.

کد خبر 6085668 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • یونیسف خواستار توقف فوری کشتار کودکان در فلسطین شد
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • شهردار لندن خواستار توقف کشتار در غزه شد
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می‌شود
  • خشم تل آویو از کشورهایی که خواستار عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد شدند
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می شود