Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: دوره عملی مربیگری درجه یک، 2 و 3 کاراته با حضور مربیانی از زنجان و سایر استان‌ها روزهای 17 و 18 بهمن‌ماه توسط هیات کاراته استان زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هدف این است که مدرس دوره‌های عملی مربیگری کاراته، شهرام هروی مربی تیم ملی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه یک، 2 و 3 کاراته در آذرماه خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

نوروزی با بیان اینکه علاوه بر زنجان از سایر استان‌ها نیز در دوره تئوری مربیگری، شرکت‌کننده داشتیم، افزود: در مجموع بیش از 100 مربی در این دوره‌ها شرکت کردند.

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: دوره عملی مربیگری درجه یک، 2 و 3 کاراته نیز با حضور مربیانی از زنجان و سایر استان‌ها روزهای 17 و 18 بهمن‌ماه توسط هیات کاراته استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص شرایط برگزاری این دوره‌ها با توجه به بیماری کرونا اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرده که تعداد شرکت‌کنندگان در دوره‌های عملی بیش از 25 نفر نباشد.

نوروزی خاطرنشان کرد: علاوه بر زنجان از سایر استان‌ها نیز برای شرکت در دوره‌های عملی، ثبت‌نام کرده‌اند و نهایت تلاش بر این است که این دوره‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با اولویت سلامتی مربیان برگزار شود.

دبیر هیات کاراته استان زنجان در خصوص صدور مجوز فعالیت سالن‌های ورزشی گفت: صبح امروز (دوشنبه 29 دی‌ماه) در جلسه‌ای در محل اداره کل ورزش و جوانان استان در مورد رشته کاراته اعلام شده که فقط بخش کاتا می‌تواند فعالیت داشته باشد اما فعالیت بخش کومیته فعلاً ممنوع است.

وی با بیان اینکه مجوز تمرین برای ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات لیگ برتر صادر نشده است، تصریح کرد: مجوز تمرین به شرطی صادر می‌شود که حداکثر 5 نفر در سالن تمرین حاضر شوند در حالی که تعداد اعضای تیم و مربیان 20 نفر هستند و اینطور تمرین کردن سخت می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه فدراسیون کاراته، لیگ مجازی آقایان و بانوان را برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: این مسابقات از 7 دی‌ماه آغاز شده و تیم زنجان با نام باشگاه یونیک در این مسابقات شرکت کرده و هم‌اکنون در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

وی اظهار داشت: تیم باشگاه یونیکِ هیات کاراته استان زنجان توانست با کسب 31 امتیاز تیمی و 4 صدرنشینی، عنوان سومی هفته اول دور برگشت این مسابقات را با مربیگری خانم مهدیون کسب کند.

نوروزی ابراز کرد: مهمترین اتفاق پیش روی کاراته استان زنجان نیز برگزاری انتخابات رئیس هیات کاراته در اسفندماه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیات کاراته استان زنجان سایر استان ها عملی مربیگری دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار

 

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛  اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی زنجان در برخی مناطق شهرستان صائین قلعه برگزار شد.

در این اقدام خیرخواهانه و نوع‌دوستانه خدماتی نظیر ویزیت پزشکی، دندانپزشکی، دارویی، غربالگری قند و فشار خون، مشاوره تغذیه، روانشناسی، فرهنگی، مامایی و پرستاری، شنوایی‌سنجی، نوار قلب و تزریقات، آموزش بهداشت، توزیع داروی رایگان ارائه شد.

این اردوی جهادی در بازه زمانی دو روزه با حضور ۵۰ نفر از جهادگران دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است