Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- میلان حقیقتا با زلاتان ابراهیموویچ تیم دیگری است. ترکیبی که می تواند در مقابل اکثر تیم های بزرگ خطرناک ظاهر شود و جالب است بدانید که مانژوکیچ هم به زودی اضافه می شود.
به گزارش آریا، شاگردان استفانو پیولی که بعد از شکست مقابل یوونتوس، موفق شده بودند تورینو را با دو گل شکست بدهند بازهم با دو گل زلاتان ابراهیموویچ در خانه کالیاری به پیروزی رسیدند تا با سه امتیاز برتری نسبت به اینتر، به تنهایی در صدر جدول سری آ جای بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 7 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. زلاتان که درون محوطه جریمه کالیاری صاحب توپ شده بود، توسط لیکوجیانیس سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. خود این ستاره سوئدی پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دروازه بان کالیاری، توپ را وارد دروازه کرد و روسونری را پیش انداخت.
در ادامه بازی متعادل شد اما باز هم این میلانی ها بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد می کردند. از جمله در دقیقه 24 که کالابریا با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما کرانیو با واکنش به موقع توپ را به بیرون فرستاد. حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 33، این بازیکنان بودند که می توانستند به گل تساوی برسند اما حضور به موقع رومانیولی مانع گلزنی پریرو شد. چهار دقیقه بعد بار دیگر کالابریا شانسش را برای گلزنی امتحان کرد اما این بار ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی در دقایق پایانی نیمه اول ثمری نداشت و این نیمه با همان یک گل به سود میلان به پایان رسید.
نیمه دوم را هم میلان بهتر آغاز کرد و این بار هم تنها هفت دقیقه برای زدن گل نیاز داشتند. ارسال بلند کالابریا به پشت مدافعان کالیاری بود که زلاتان را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه تماشایی کار را تمام کرد. تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 63، یکی از گل های خورده را جبران کند اما سیمئونه که با پاس در عمق ژوائو پدرو در موقعیت تک به تک با دو ناروما قرار گرفته بود، نتوانست از این فرصت عالی استفاده کند.
یک دقیقه زلاتان این فرصت را داشت که هت تریکش را در این دیدار کامل کند اما کرانیو با یک واکنش به موقع، مانع گلزنی این ستاره سوئدی شد. حملات کالیاری ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم نمی توانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه میلان ایجاد کنند. در دقیقه 74، سائلماکرز که تنها 8 دقیقه از حضورش در زمین سپری می شد، با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد تا میلان 10 نفره شود. اما تیم میزبان از این برتری نفری هم نتوانست استفاده کند و در دقایق باقی علی رغم در اختیار بازی نتوانست به گل برسد و در نهایت بازی با همان دو گل به سود روسونری به پایان رسید.
کالیاری 0-1 میلان | زلاتان ابراهیموویچ دقیقه 7: ابراهیموویچ در محوطه جریمه از پشت متوقف شد و داور بازی اعلام ضربه پنالتی کرد. بالاخره پس از مدت ها ابراهیموویچ مسئولیت پنالتی را برعهده گرفت و به سادگی آن را به گل تبدیل کرد.
کالیاری 0-2 میلان | زلاتان ابراهیموویچ دقیقه 52: پاس فوق العاده زیبای داویده کالابریا به ابراهیموویچ رسید تا این مهاجم باتجربه به راحتی توپ را به تور دروازه بچسباند. مدافعان کالیاری به هوای آفساید دست از تلاش کشیده بودند اما پس از بررسی دوباره توسط VAR، مشخص شد ابراهیموویچ در آفساید قرار نداشته است.

- آرسنال با شکست دادن نیوکاسل در یک بازی خانگی، به فرم خوبش در بازی های اخیر ادامه داد. در شبی که پیر امریک اوبامیانگ تعداد گل هایش مقابل نیوکاسل را به عدد 5 رساند، آرسنال به هفدهمین برد مقابل این حریف طی 21 بازی اخیر دست یافت. بدین ترتیب فاصله توپچی ها با رده چهارم جدول بار دیگر به 7 امتیاز رسید.
آرسنال 1-0 نیوکاسل؛ اوبامیانگ (50): در یک ضد حمله پارتی توپ را بلند برای اوبامیانگ ارسال کرد و این بازیکن پس از رساندن خودش به محوطه جریمه حریف، با یک شوت پای چپ گل زیبایی را به ثمر رساند.
آرسنال 2-0 نیوکاسل؛ ساکا (61): اوبامیانگ در کنار خط طولی زمین توپ را به اسمیت رو رساند و این بازیکن پس از فرار از کمند مدافع پیش روی خود، پاس به بیرونی برای ساکا فرستاد تا این بازیکن با شوتی سر ضرب از درون محوطه جریمه اختلاف را به دو گل برساند.
آرسنال 3-0 نیوکاسل؛ اوبامیانگ (77)

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلان کالیاری زلاتان آرسنال نیوکاسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، سوئیس امروز درد دیداری دوستانه در دوبلین به مصاف ایرلند می‌رود و آکانجی این بازی را به علت مصدومیت از دست داده است.

این بازیکن ۲۸ ساله که روزهای خوبی را با منچستر سیتی پشت سر می‌گذارد، در ۱۶ بازی اخیر برای تیم ملی سوئیس در ترکیب اولیه قرار گرفته و به میدان رفته است اما امشب اینطور نخواهد بود.

این آسیب‌دیدگی وضعیت او را برای بازی بسیار حساس منچستر سیتی مقابل آرسنال در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. او امروز برای آزمایشات بیشتر و سپری کردن دوره مصدومیت به منچستر برمی‌گردد.

علاوه‌بر آکانجی، کایل واکر، دیگر مدافع سیتیزن‌ها هم در بازی انگلیس مقابل برزیل دچار مصدومیت شد و وضعیت او هم برای دیدار با آرسنال نامشخص است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کادر فنی و پزشکان منچستر سیتی امیدوارند که مصدومیت مدافع انگلیسی جزئی باشد و او بتواند در بازی مقابل آرسنال در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه
  • پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد
  • کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • لائوتارو مارتینز: انتقاد کاستاکورتا از عملکردم در بازی‌های مهم؟ به او می‌گویم گلم مقابل میلان را ببیند
  • ناگلزمن: در باد پیروزی مقابل فرانسه نمی‌خوابیم
  • مانچینی: چمن مصنوعی کار را سخت می‌کند