Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدجواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 30 دی) در جلسه علنی مجلس و در طرح سوال خود از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در آغازین روز مجلس دهم فرمودند که عده‌ای از من سوال کردند از ترامپ و کلینتون کدام بهتر است که در آمریکا رأی بیاورد مثل امروز ترامپ و بایدن که رهبر معظم انقلاب فرمودند که من جواب دادم با هر دویشان موافقم زیرا هر کدامشان رأی بیاورند آمریکا را تا 4 سال آینده به زمین می‌زنند و نابود می‌کنند؛ این وعده‌های الهی است که در حال محقق شدن است و آثار نورانی اسلام عزیز جهان را در بر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌آقای ظریف آمریکای تماشایی را تماشا کنید؛ این همان آمریکایی است که شما آغازین روزهای مذاکره اعلام کردید آمریکا با یک بمب می‌تواند ایران را از پای درآورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: سؤال من در بحث مصاحبه شما که نه یک مورد بلکه موارد زیادی است ولی مصداقی از آن را بعد از شهادت حاج‌قاسم سلیمانی دارم که شما اعلام کردید ما همچنان آماده مذاکره با آمریکا هستیم؛ یک هفته قبل از آن هم در دوحه با «میگی برگمن» افسر رژیم صهیونیستی که عکس آن هم پخش شده است ملاقات کرده‌اید و این شهادت زیرساخت‌هایی را فراهم کرد که آن زیرساخت توافق جامعی بود که نماد آن برجام بود؛ همان برجامی که شما چند روز قبل هم خطاب به اروپایی‌ها اعلام کردید ایران برجام را زنده نگه داشته است.

کریمی قدوسی اظهار داشت: جناب آقای ظریف برجام مُرد و این مجلس انقلابی از بوی گند آن که مردم را آزار داده بود با قانون انقلابی دفنش کرد لذا خواهش می‌کنم که دیگر تکرار نکنید.

وی گفت: جمعه بعد از شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی ولی امر مسلمین خطبه‌های تاریخی نمازجمعه را خواندند که در آن خطبه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که جنتلمن‌های پشت میز مذاکره تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: برجام مجلس شورای اسلامی کریمی قدوسی امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | صدای زمین را بشنوید؛ فکر می‌کردید انقدر ترسناک باشد؟

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896003

دیگر خبرها

  • رسوایی مقامات اسرائیلی در فریب شهرک‌نشینان
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • ببینید | صدای زمین را بشنوید؛ فکر می‌کردید انقدر ترسناک باشد؟
  • صادق خلخالی در فروردین ۵۸: زمانی می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم/ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود