Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@14:51:40 GMT

برخورد تعزیرات با گرانفروشان تخم مرغ در گلستان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۶۶۳۹

برخورد تعزیرات با گرانفروشان تخم مرغ در گلستان

نجف زاده گفت: قیمت هر کیلو تخم مرغ در سطح بازار نباید بیش از ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان باشد و عرضه بیش از این قیمت تخلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین نجف زاده» صبح امروز (سه شنبه 30 دی) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تفاوت قیمت تخم مرغ در سطح بازار اظهار کرد: مرغ و تخم مرغ جزو مایحتاج ضروری مردم به شمار می رود و دولت از واحدهای تولیدی به این منظور حمایت می کند و  براساس ضوابط و مقررات دولت انتظار دارد که این واحدهای تولیدی نیز در تنظیم بازار و تامین مایحتاج ضروری مردم همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان ادامه داد: در سطح استان همکاری شایسته و قابل تقدیری را از سوی واحدهای مرغداری و تولیدی در بحث مرغ داشتیم.

 

نجف زاده متذکر شد: در حوزه توزیع تخم مرغ گرچه وقفه ای ایجاد شده ولی جلسه هماهنگی صورت گرفته و سهمیه ای برای واحدهای تولیدی به منظور تنظیم بازار در نظر گرفته شد و بنا شد میزان 50 تا 60 تن تخم مرغ با قیمت 14 هزار تومان روزانه از سوی واحدهای تولیدی در سطح بازار عرضه شود.

 

وی به قیمت های بیش از این عدد اشاره کرد و گفت: کسانی که تخم مرغ را 28 تا 30 هزار تومان می فروشند قطعا تخلف می کنند و با آنها برخورد می کنیم.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان تاکید کرد: 15 هزار و 900 تومان قیمت هر کیلو تخم مرغ و یک عدد شانه تخم مرغ نیز بین 30 تا 32 هزار تومان تمام می شود و فروش تخم مرغ بیش از این عدد چه در واحدهای عمده فروشی و چه واحدهای خرده فروشی تخلف است.

 

نجف زاده ابراز داشت: هرگونه خروج تخم مرغ از استان بدون مجوز واحدهای تولیدی تخلف عرضه خارج از شبکه محسوب می شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

وی گفت: عدم تخصیص سهمیه تخم مرغ نیز تخلف است و با متخلفان در این حوزه برخورد خواهیم کرد.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: افزایش قیمت تخم مرغ مرغ و تخم مرغ عرضه تخم مرغ تولید تخم مرغ مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان تخم مرغ واحدهای تولیدی نجف زاده تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران با تأکید بر بازگشت ۲۰۰ واحد راکد به چرخه تولید، از صادرات ۹ میلیارد دلاری محصولات واحدهای تولیدی این استان به کشورهای مختلف خبر داد و گفت: افزایش صادرات از استان تهران با جدیت دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، محمود سیجانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه استان تهران بزرگترین استان صنعتی کشور از نظر تولید و سرمایه‌گذاری است، گفت: در استان تهران به دلیل قانون شعاع 120 کیلومتر، محدودیت‌هایی برای توسعه شرکت‌ها و واحدهای تولید وجود دارد و فقط شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند در استان تهران طرح توسعه را اجرا و فعالیت کنند.

وی افزود: دولت در رابطه با قانون شعاع 120 کیلومتر مجوزی را صادر کرده که واحدهای تولیدی فقط در عرصه خود می‌توانند واحدهای تولیدی را توسعه دهند.

وجود 400 واحد راکد صنعتی در استان تهران

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران با تاکید بر احیای واحدهای تعطیل و راکد گفت: 200 واحد راکد در استان تهران احیا شده است و 400 واحد راکد دیگر در استان وجود دارد که با حضور سرمایه‌گذار می‌توانیم واحدهای راکد را احیا و به چرخه صنعت بازگردانیم.

صادرات 9 میلیارد دلاری استان تهران

سیجانی کمک به نقدینگی، مواد اولیه و صدور مجوز گواهی برند فعالیت کارخانه واحدهای تولید را از عوامل مهم احیای واحدهای راکد تولیدی عنوان کرد و ابراز داشت: افزایش صادرات از سیاست ‌های مهم سازمان صمت استان تهران است و با جدیت آن را دنبال می‌کنیم؛ در این راستا 9 میلیارد دلار محصولات واحدهای تولیدی از گمرکات به کشورهای مختلف صادر شده است.

سیجانی با بیان اینکه بازدید میدانی از واحدهای تولیدی که با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند، به صورت مستمر انجام و در کارگروه تسهیل بررسی و رسیدگی می‌شود، گفت: مشکلات یک هزار و 100 واحد تولیدی در کارگروه تسهیل استان تهران بررسی و مشکلات عمده آنها تا حدودی مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه 107 واحد تولیدی در استان تهران مجوز شرکت دانش بنیان اخذ کرده‌اند تصریح کرد: 568 واحد تولیدی در استان تهران افزایش ظرفیت و توسعه داشته است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه 26 نمایشگاه عرضه کالا در استان برگزار شده است، ابراز داشت: 67 پروژه صنعتی با سرمایه‌گذاری 16 هزار میلیارد تومانی در یک سال گذشته در استان تهران به بهره‌برداری رسیده است.

پوشاک، قطعات خودرو و دخانیات بیشترین اقلام قاچاق در استان

سیجانی با بیان اینکه پوشاک، قطعات خودرو و دخانیات بیشترین اقلام قاچاق کالا را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: ثبت انبارها در سامانه جامع انبارها الزامی است و در صادرت عدم ثبت انبارها در سامانه تخلف تعزیراتی محسوب می‌شود و با کالای موجود در انبار به عنوان کالای قاچاق برخورد خواهد شد.

صادرات 286 میلیون دلاری ایران به پاکستان در 3 ماه

وی با بیان اینکه تمرکز انبارهای استان تهران در شهرستان ری از نظر پدافند غیر عامل دارای معایب است، گفت: انبارهای متمرکز در شهرری با نزدیکی به شریان‌های ارتباطی دارای محاسن است و شهرستان رباط کریم نیز می‌تواند، بارانداز انبارهای دپوی کالا در استان تهران باشد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران در پایان خاطرنشان کرد برای تحقق شعار سال که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، همه ارگان‌ها به ویژه بانک‌ها، سازمان امور مالیاتی و بیمه باید کمک حال واحدهای صنعتی و تولیدی باشند تا در سال‌جاری شاهد شکوفایی بیش از حد حوزه صنعت و تولید باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • پارکینگ های کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات
  • بازار مهریز زیر ذره بین بازرسان