Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه خدابنده از اجرای هشتمین مرحله توزیع کمک مومنانه در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و جامعه هدف در این شهرستان توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قیدار، رزمایش کمک مومنانه در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در راستای کمک به همنوعان و افراد بی‌بضاعت در نقطه نقطه استان زنجان در مراحل مختلف بعد از شیوع ویروس کرونا در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز همانند دوران دفاع مقدس به محل‌ جمع‌‌آوری کمک‌های مردمی تبدیل شده و کمک مومنانه به معنای واقعی در حال تجلی است.

در شهر‌‌های مختلف استان زنجان نیز اقشار مختلف مردم، خیران و افراد نیک‌اندیش همه پای کار آمده و همسو با بسیج و سپاه در حال کمک به نیازمندان هستند و این کمک‌های انسان دوستانه همچنان ادامه‌دار است.

در این راستا مجید لطیفی فرمانده سپاه شهرستان خدابنده در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی و لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند، سپاه و بسیج مثل همیشه با تمام قوا پای کار آمدند و با اجرای رزمایش سراسری کمک مؤمنانه به نیازمندان و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، کمک کردند.

کمک‌های مومنانه سبب حس همدلی و نوع دوستی بین مردم می‌شودمشارکت مردم در انجام کمک‌های مومنانه ‌الگو‌گیری از سیره حضرت زهرا (س) استقدردانی امام جمعه خوزستان از مشارکت بالای مردم در طرح کمک‌های مومنانه

وی افزود: در این روزها که گروهی از مردم با سختی معیشت خود را تامین می‌کنند رزمایش همدلی و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم با همدلی در کنار آن‌ها باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان خدابنده گفت: در این راستا هشتمین مرحله رزمایش توزیع کمک‌های مومنانه در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط گروه‌های جهادی با نظارت شبکه بهداشت در شهرستان خدابنده اجرا شد.

وی تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش یک هزار بسته کمک معیشتی در سطح شهرستان بین جامعه هدف توزیع شد و این در حالی است که قبل از این نیز در چندین مرحله 18 هزار بسته کمک مومنانه در سطح شهرستان توزیع شده بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک های مومنانه کمک مومنانه توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس
  • توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز