Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:49:04 GMT

حضور کلاردشت در لیگ یک فوتسال کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۶۸۱۱

حضور کلاردشت در لیگ یک فوتسال کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مدیران باشگاه زندی بتن کلاردشت با سرمایه گذاری ویژه در بخش فوتسال، شور و نشاط خاصی در غرب مازندران ایجاد کردند.

کلاردشتی‌ها طی سال‌های گذشته توانستند با قهرمانی در لیگ مازندران و نایب قهرمانی در لیگ مناطق کشور خود را به لیگ دسته دوم برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آن‌ها در اولین فصل حضور در این لیگ، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول بودند.

نماینده مازندران در مرحله پایانی لیگ دسته دوم، ۴۰ گل به ثمر رساند که هجومی‌ترین تیم لیگ دسته دوم از این لحاظ محسوب می‌شد.

آن‌ها علاوه بر ارائه بازی هجومی بازی‌های زیبایی نیز به نمایش گذاشتند تا سطح فنی فوتسال مازندران را به رخ سایر رقبا بکشند.

زندی بتن با مدیریت بسیار خوب صابر زندی تمامی لیگ‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشت تا در حال حاضر با خرید سهمیه لیگ یکی جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کند.

به نظر می‌رسد با حضور مدیران موفق این باشگاه و سطح فنی بسیار خوب این مجموعه، فوتسال در غرب مازندران روز‌های روشنی خواهد داشت.

حال باید دید مسئولان استانی و شهرستانی چه حمایتی از مجموعه زندی بتن خواهند داشت و باشگاه کلاردشتی در اولین فصل حضور در لیگ دسته اول چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

بازی‌های لیگ دسته اول اواخر بهمن ماه امسال آغاز خواهد شد و زندی بتن از هفته آینده تمرینات خود را شروع خواهد کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال مازندران فدراسیون فوتبال لیگ دسته اول فوتسال لیگ دسته اول زندی بتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت

(تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور