Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حامد کاشانی کارشناس تاریخ اسلام، امام جمعه اهل سنت خاش را به مناظره دعوت کرد.

او با انتشار پستی در فضای مجازی نوشت:

جناب آقای شیخ محمد عثمان قلندرزهی

امام جمعه اهل سنت مردم عزیز خاش

با سلام و تحیت

گرچه از ادعای خلاف واقع جنابعالی آزرده‌ام، اما جنابعالی را به یک گفت‌وگوی علمی در زمینه اتفاقات رخ داده بعد از رسول خدا صلی الله علیه وآله تا زمان دفن صدیقه طاهره سلام الله علیها دعوت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقتضای احترام به آن مردم عزیز و مظلوم که پای سخنان شما نشسته بودند و استناد دروغین شما به صحیح بخاری و صحیح مسلم را می‌شنیدند، پاسخگویی و گفتگوی عالمانه است.

البته ملاحظات کلام شما بیش از یک مورد است، اما این استناد دروغین مایه شگفتی بیشتر بود.

امید که با این گفتگوی عالمانه و همدلانه در محیطی آکنده از عطوفت اسلامی به وفاق و همدلی میان برادران مسلمان و روشن شدن حقیقت کمک کنیم.

براساس این گزارش امام جمعه اهل سنت مردم خاش چندی پیش طی سخنرانی برخی از واقعیات شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را زیر سوال برده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حامد کاشانی مناظره شهادت حضرت زهرا فاطمیه امام جمعه خاش امام جمعه اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات جبران ناپذیرعملیات وعده صادق برای رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه‌ای نماز جمعه این شهر در مصلی امام خمینی (ره) گفت: بنا بره فرمورده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خسارات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌ناپذیر است، به طورقطع عملیات وعده صادق نیز خسارات جبران ناپذیری برای رژیم غاصب صهیونیستی به همراه داشته است.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: امروز جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه موجب شده است برخی ملت‌های جهان حتی آمریکا علیه جنایات رژیم غاصب فریاد بکشند.
امام جمعه اصفهان با اشاره به هدف قرار دادن ریزپرنده‌های دشمن از طریق پدافند هوایی گفت: دشمن نتوانست غلطی انجام دهد و پرواز‌ها نیز در کمال آرامش از صبح امروز در حال انجام است.
آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد افزود: امام خمینی (ره) در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ ارتش را تثبیت کردند، در آن هنگام دشمنان و برخی افراد در داخل که نادان بودند مبحث انحلال ارتش را مطرح می‌کردند، اما امام خمینی (ره) بر خلاف همه این نظر‌ها فرمودند در این روز ارتشیان با تمامی تجهیزات خود در خیابان‌ها رژه بروند و مردم نیز از آنها استقبال کنند و ارتش اسلامی نام‌گذاری کردند.
خطیب جمعه اصفهان باگرامیداشت دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی (ره) گفت:نقش سپاه در دفاع مقدس همواره موجب ترس دشمنان ایران بوده است.
آیت الله طباطبایی‌نژاد تاکید کرد: بعد از هشت سال دفاع مقدس ارتش و سپاه پاسداران خدمات فراوانی را از جمله دستیابی به تجهیزات مدرن دفاعی داشتند، عملیات وعده صادق بسیار پیچیده و در نوع خود بی‌نظیر بود، بسیاری از موشک‌های ایرانی علی‌رغم ادعا‌های دشمنان به هدف برخورد کرده است، دشمنی که ادعای گنبد آهنین داشت در ابتدا با عملیات طوفان الاقصی و در ادامه عملیات وعده صادق بهم ریخت.

دیگر خبرها

  • امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند
  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند
  • خسارات جبران ناپذیرعملیات وعده صادق برای رژیم صهیونیستی
  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • (تصاویر) مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله امامی کاشانی
  • عکس/مراسم چهلمین روز در گذشت آیت الله امامی کاشانی
  • دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور