Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:35:11 GMT

۲۵ دستگاه استخراج رمز ارز در قم توقیف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۷۴۹۶

۲۵ دستگاه استخراج رمز ارز در قم توقیف شد

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، مهدی ریاضی در گفت و گویی افزود: پیرو گزارش های مردمی مبنی بر استفاده غیرمجاز دستگاه های استخراج رمز ارز (ماینر) در یک کارگاهی واقع در حومه شهر قم، ماموران و عوامل ناجا با هماهنگی این اداره کل از کارگاه مذکور بازرسی و تعداد ۲۵ دستگاه ماینر را کشف و توقیف کردند و مراتب جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات قم افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلف های قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهم، استماع اظهارها و گرفتن آخرین دفاعیات متهم، به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانسته و متهم را علاوه بر ضبط ماینرهای مکشوفه قاچاق به نفع دولت، به پرداخت مبلغ ۹۲۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

ریاضی همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس قانون کلیه دستگاه های استخراج رمز ارز توسط مرجع کاشف، تحویل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

تاکنون بیش از ۶۵۰ دستگاه استخراج رمز ارز در قم شناسایی و کشف شده است.  

برچسب‌ها دادگستری قم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری قم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دادگستری قم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اخبار کنکور استخراج رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد