Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین تکریم و معارفه معاون عمرانی استاندار گفت: رشد نیروی انسانی جوان یک ضرورت است که نقش مهمی در کارآمدی نیز حواهد داشت.

کلانتری صیانت از نیروی انسانی کارآمد را یکی از رسالت های اصلی استانداری دانست و افزود: جوان گرایی در حوزه های مختلف به توسعه استان کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: نیاز است همه مدیران با استفاده از ظرفیت های مختلف از همه توان خود برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

کلانتری گفت: با توجه به اینکه همیشه مردم بر عملکرد مسئولان نظارت کارشناسانه دارند مسئولان نباید از وظایف و رسالت خود غفلت کند.

او با تجلیل از خدمات احد جمالی سرپرست پیشین معاونت عمرانی استانداری بیان کرد: تصویب طرح جامع شهرهای یاسوج، دهدشت و دیشموک به توسعه این شهرها کمک خواهد کرد.

در این آئین کیامرث حاجی زاده به عنوان معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات احد جمالی سرپرست پیشین معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تکریم و معارفه نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم

دادستان زنجان پس از به خط کردن مسئولان استانی برای نجات سه پل تاریخی و ساماندهی بستر زنجانرود، استاندار زنجان را مجبور کرد تا ۱۵ خرداد به مسئولان استانی فرصت دهد که وضعیت ظاهری این پل تاریخی را تا ۱۵ خرداد حل کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، 10فروردین امسال بود که تسنیم زنجان گزارش ویدئویی با موضوع وضعیت نامناسب پل قدیمی میربهاءالدین با قدمت بیش از 100 ساله منتشر کرد و روی خط خروجی این رسانه رفت؛ همین موضوع سبب شد که دادستان مرکز زنجان در زمینه انتشار این خبر ضمن تقدیر از مطالبه‌گری خوب خبرگزاری تسنیم بگوید: این موضوع را پیگیری می‌کنم و با دستگاه‌هایی که در این زمینه ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد شد.

از سوی دیگر شهرداری زنجان با ورود دادستانی به موضوع، نیروهای پاکبان شهرداری منطقه 3 را به خط کند و در عرض یک روز بیش از یک تن زباله را از آنجا جمع‌آوری کند؛ اما این پایان کار نبود و بهروز عباسی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان دوباره شخصاً 17 فروردین از پل‌های تاریخی زنجان (میربهاءالدین و سیدمحمد و سردار) بازدید کرد و در این بازدید، شهردار زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل محیط زیست و چند تن دیگر مدیران، وی را  همراهی کردند.

بهروز عباسی در این بازدید ضمن تأکید بر حفظ آثار باستانی و تاریخی، از مسئولان درخواست کرد که هرچه سریعتر به وضعیت ظاهری این پل‌های تاریخی رسیدگی کنند. عباسی دراین بازدید تأکید کرد: با ترک فعل هر دستگاهی برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کوتاهی برخی دستگاه‌ها، سبب نارضایتی مردم شود.

در ادامه، دادستان زنجان 29 فروردین ماه، بعد از رژه نیروهای مسلح زنجان، استاندار و مسئولان استانی را به خط کرد و همگی از حاشیه زنجانرود و سه پل تاریخی زنجان (میربهاءالدین، حاج محمد و سردار) بازدید کردند.

بهروز عباسی دادستان زنجان در این بازدید به مسئولان استانی تأکید کرد که باید مشکلاتی که سالیان سال در اطراف این پل‌ها انباشته شده است را رفع کنند.

وی با بیان اینکه ترک فعل نباید در این زمینه رخ دهد و سبب نارضایتی عمومی شود، گفت: باید بتوانیم نهایت استفاده را از ظرفیت این پل‌های تاریخی داشته باشیم و مشکلات پیرامون این پل‌ها و زنجانرود را حل کنیم.

در همان بازدید اکبر باقری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان خطاب به استاندار گفت: برای ساماندهی پیرامون پل‌ تاریخی میربهاءالدین باید نخست یک کانالی قرار بگیرد تا فاضلاب را هدایت کند. ریخته شدن فاضلاب به اطراف این پل‌ تاریخی سبب شده است که وضعیت این پل اینطور دیده شود.

در ادامه محسن افشارچی استاندار زنجان در همین بازدید تأکید کرد: تا 15 خرداد باید پیمانکار مربوطه یک کانالی را برای هدایت فاضلاب درست کند؛ دفتر فنی استانداری هم پیگیری این امورات است.

حال پیش از ظهر امروز مجدداً جلسه هماهنگی پروژه گردشگری زنجانرود و ساماندهی بستر رودخانه با حضور مسئولان استانی برگزار شد. در این جلسه بهروز عباسی دادستان زنجان به حل مشکل بستر رودخانه زنجانرود و احیای سه پل تاریخی در این مسیر تأکید کرد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • بازدید مسئولان از طرح های عمرانی مارگون
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد