Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، دمای استان گلستان در حال کاهش است و براساس مدل پیش‌یابی هواشناسی گلستان انتظار می‌رود شهروندان گلستان دمای زیر صفر درجه سانتیگراد را تجربه کنند.

براساس پیش‌بینی‌های کارشناسان هواشناسی استان گلستان دمای هوا در روزهای آینده سیر نزولی خواهد داشت و احتمال دارد برای آخر هفته نیز دمای منفی پنج درجه سانتیگراد را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسمان استان گلستان امروز صاف تا قسمتی ابری گزارش شده است و براساس الگوهای پیش‌یابی هواشناسی گلستان انتظار داریم از فردا شاهد ورود سامانه سرد جوی در گلستان باشیم.

فعالیت این سامانه تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و شاهد بارش‌های بسیار خوبی در نقاط مختلف استان خواهیم بود و همچنین شاهد بارش برف در مناطق کوهستانی و کوهپایه‌ای خواهیم داشت و احتمال دارد در برخی شهرها نیز شاهد بارش بر باشیم.

دمای هوا در گلستان حدود ۱۴ الی ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش پیدا خواهد کرد و ما شاهد دمای منفی پنج درجه سانتیگرادی در سطح استان گلستان خواهیم بود.

اختلال در جاده‌های کوهستانی وجود دارد که می‌طلبد شهروندان از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: آخر هفته یخبندان گلستان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم گرمتر می‌شود

ایسنا/قم کارشناس هواشناسی قم با اشاره به روند افزایشی دمای هوا تا پایان هفته جاری، اضافه کرد: حداکثر دمای هوای برای امروز ۲۵ درجه ‌سانتی‌گراد است و تا پایان هفته به حدود ۳۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

محمدرضا قاضی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت جوی قم در هفته جاری، اظهار کرد: امروز آسمان قم صاف در برخی ساعات همراه با وزش ملایم باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی قم تاکید کرد: عمده‌ترین پدیده جوی برای روزهای میانی هفته جاری افزایش ابر است و برای روز سه‌شنبه احتمال رگبارهای بسیار پراکنده در استان قم پیش‌بینی می‌شود.

قاضی افزود: وزش باد در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه تا حدودی افزایش پیدا می‌کند اما این وزش شدید نخواهد بود.

وی با اشاره به روند افزایشی دمای هوا تا پایان هفته جاری، اضافه کرد: حداکثر دمای هوای برای امروز ۲۵ درجه ‌سانتی‌گراد است و تا پایان هفته به حدود ۳۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

قاضی اظهار کرد: حداقل دمای هوای امروز ۱۰ درجه سانتی‌گراد است که با توجه به روند افزایشی دما تا پایان هفته به حدود ۱۳ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی قم یادآور شد: روز گذشته سرعت وزش باد در منطقه کوشک نصرت ۹۴ کیلومتر بر ساعت، در قم بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت و در منطقه کوه سفید حدود ۸۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی دمای هوای ۳۰ درجه‌ای پایان هفته در گلستان
  • پیش‌بینی افزایش دمای صبحگاهی و طی روز در همدان
  • زنجان بارانی می‌شود
  • هوای خوش بهاری تا پایان هفته در گیلان
  • باران ارتفاعات کرمان را سیراب می کند
  • قم گرمتر می‌شود
  • یزد خنک‌تر می‌شود
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای کرمانشاه
  • پیش بینی افزایش نسبی دمای هوا در استان قزوین
  • حداکثر دمای امروز گرگان به ۱۷ درجه می رسد