Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:18:48 GMT

تولید ۳ خودرو با ۵ ستاره کامل کیفی در آذرماه ۹۹

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۸۴۰۹

تولید ۳ خودرو با ۵ ستاره کامل کیفی در آذرماه ۹۹

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در آذرماه امسال توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد.

در آذرماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و فهرست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران‌خودرو دیزل سه ستاره کیفی به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فهرست قیمتی دو گروه خودروهای سبک و در بخش وانت نیز وانت های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن‌موتور، خودرو سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌رو و همچنین وانت نیسان ریچ زامیاد موفق به کسب سه ستاره کیفی شدند.

در همین گروه، وانت آریسان شرکت ایران‌خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفته است و وانت‌های نیسان تک‌سوز و دوگانه‌سوز شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی به دست آوردند.

۲ خودروی سبک با ۵ ستاره کامل کیفی

در گروه سبک بخش سواری در فهرست قیمتی یک، نیومزدا ۳ شرکت بهمن موتور موفق به کسب پنج ستاره کامل کیفی شد. در این فهرست قیمتی، خودرو تیگو۷ تولید شده در شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی دریافت کرده است.

همچنین در فهرست قیمتی ۲، پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو/ایکاپ موفق به کسب پنج ستاره کامل کیفی شد و بالاترین کیفیت را به همراه نیومزدا ۳ در میان همه خودروهای سبک در آذرماه امسال به خود اختصاص داد.

هایما اس۷ اتوماتیک ایران خودرو خراسان و SWM G۰۱F شرکت سیف خودرو چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند.

جک اس۵ و جک اس۳ کرمان‌موتور در این فهرست قیمتی سه ستاره‌ای شدند و SWM G۰۱ سیف خودرو نیز سه ستاره کیفی به دست آورد، در این گروه و این کلاس قیمتی MVM X۳۳S مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد.

تولید چهار خودروی سواری با چهار ستاره کیفی در آذرماه

همچنین در کلاس قیمتی چهار، خودروهای پژو ۲۰۷ و دنا پلاس از ایران خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند. در این فهرست قیمتی، رانا، پژو ۲۰۶SD، پژو ۲۰۶ و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس اتوماتیک ایران‌خودرو نیز سه ستاره‌ای شد.

در این فهرست، سمند تبریز ایران‌خودرو تبریز، پژو پارس ایران خودرو خراسان، پژو پارس ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو و پژو پارس ایران‌خودرو مازندران همگی سه ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین پژو پارس ایران‌خودرو فارس، پژو پارس اتوماتیک ایران‌خودرو کرمانشاه، پژو پارس صنایع خودروسازی فردا و سورن ایران خودرو تبریز نیز سه ستاره کیفی کسب کردند. پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان نیز در این فهرست قیمتی، دو ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در سطح قیمتی پنج نیز کوییک آر پارس‌خودرو، کوییک و تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس شرکت سایپا، ساینای کاشان و تیبای سایپا سیتروئن و همچنین ساینای پارس خودرو موفق به دریافت سه ستاره کیفی شدند.

کامیونت ایسوزو NMR۸۵ ، با کیفیت‌ترین خودروی سنگین در آذرماه

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NMR۸۵ بهمن دیزل موفق به کسب پنج ستاره کامل کیفی شد و بالاترین کیفیت را در میان همه خودروهای سنگین در آذرماه از آن خود کرد. این خودرو سنگین در ارزشیابی مهرماه و آبان‌ماه نیز توانست پنج ستاره کامل کیفی را از آن خود کند.

کامیونت ایسوزو NPR۷۵K و کامیونت شیلر بهمن دیزل چهار ستاره کیفی کسب کردند و کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل نیز سه ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR۷۵M بهمن دیزل چهار ستاره کیفی و کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل سه ستاره کیفی به دست آورد.

در بخش کشنده‌، خودروی کشنده نیو فوتون ۴Auman H شرکت ایران خودرو دیزل توانست چهار ستاره کیفی را به دست آورد و کشنده FAW J۶ سیباموتور نیز چهار ستاره ای شد.

در این بخش، کشنده سیتراک C۷ متعلق به شرکت پیلسان، سه ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در بخش مینی بوس نیز مینی بوس ایسوزو سحر شرکت بهمن دیزل چهارستاره کیفی به دست آورد و شیلر بهمن دیزل نیز در فهرست چهار ستاره‌ها قرار گرفت. همچنین مینی بوس آرین از تولیدات شرکت ایران خودرو دیزل نیز توانست سه ستاره کیفی را از آن خود کند.

برچسب‌ها ایران خودرو قیمت خودرو خودرو سایپا خودرو سازی ایران پروندهٔ خبری بازار خودرو | پیش فروش خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران خودرو قیمت خودرو خودرو ایران خودرو قیمت خودرو خودرو سایپا خودرو سازی ایران اخبار کنکور ستاره کیفی به دست آورد شرکت ایران خودرو دیزل پژو پارس ایران خودرو فهرست قیمتی چهار ستاره کیفی نیز سه ستاره موفق به کسب بهمن دیزل کیفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، رحیم خاکی گفت: این پل که براثر حوادث طبیعی، آذرماه سال ۱۳۹۹ بخشی از سقف آن ریزش کرد اکنون در دست مرمت قرار دارد.

وی ‌ خاطرنشان کرد: تاکنون چند نوبت عملیات مرمت روی بخش های مختلف این پل صورت گرفته و اکنون نیز مرحله دیگر آن آغاز شده است.

خاکی گفت: پیش بینی می شود ظرف مدت ۱۸ ماه آینده این اثر تاریخی به طور کلی مرمت و آماده بازدید علاقمندان مردم و گردشگران شود.

رحیم خاکی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این پل که براثر حوادث طبیعی، آذرماه سال ۱۳۹۹ بخشی از سقف آن ریزش کرد اکنون در دست مرمت قرار دارد.

وی ‌ خاطرنشان کرد: تاکنون چند نوبت عملیات مرمت روی بخش های مختلف این پل صورت گرفته و اکنون نیز مرحله دیگر آن آغاز شده است.

خاکی گفت: پیش بینی می شود ظرف مدت ۱۸ ماه آینده این اثر تاریخی به طور کلی مرمت و آماده بازدید علاقمندان مردم و گردشگران شود.

پل تاریخی خاتون متعلق به دوره صفویه با توجه به کاووش های باستانی شناسی، زیربنا « پی» آن به دوران سلجوقی برمی گردد که در فهرست میراث ملی نیز به ثبت رسیده است.

در دهه ۸۰ سه مرحله مرمت و در اوایل دهه ۹۰ نیز یک مرحله مرمت روی این پل تاریخی انجام شد.

به گفته کارشناسان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی البرز، با توجه به اینکه پل ها حالت طاقی شکل دارند و رفت و آمد روی آنها بیشتر بوده به لحاظ ایستایی نسبت به دیگر بناهای تاریخی آسیب پذیرتر هستند.

پل تاریخی خاتون کرج در دهه های ۴۰ و ۵۰ شمسی محل تردد خودرو ها بوده که این امر نیز در کاهش استحکام این اثر تاریخی بی تاثیر نبوده است.

دیگر خبرها

  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • اجرای طرح استانداردسازی و ارتقای کمی و کیفی نان‌های مسطح در کشور
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد
  • تشدید وابستگی ارزی صنعت خودرو با استاندارد‌های جدید/ افزایش شاخص‌های کیفی قیمت خودرو را بالا می‌برد