Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه پرند گفت: در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه موضوعاتی پیرامون حمایت بودجه‌ای دولت با توجه به رشد و توسعه شهری و انبوه جمعیتی شهر پرند مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله‌زاده پاشاکی امام جمعه پرند در دیداری با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه پیرامون مباحثی از قیبل استقلال و استقرار بخشداری و سیر مسیر شهرستان شدن پرند و همچنین  ردیف بودجه و افزایش آن بحث و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهر پرند اظهار داشت: با توجه به توسعه و گسترش شهر پرند و رشد انبوه جمعیتی  بالغ بر 350 هزار نفر در حال حاضر خواستار بررسی و نگاه ویژه به کسب درآمد و تامین بودجه مورد نیاز شهرداری برای آبادانی و سرانه‌های مختلف شهری شد.

وی افزود: یکی از منابع مهم درآمدزایی شهرداری‌های کشور اخذ عوارض مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال 1387 است که به شکل آزمایشی برای 5 سال به اجرا درآمد و تا پایان سال 1397 برای چندین‌ بار تمدید شد و از آنجایی که این منابع به نوعی منابعی پایدار و مستمر برای شهرداری‌ها به‌ حساب می‌آیند و بخش مهمی از درآمدهای پایدار شهرداری‌های کشور است و منابع حاصل از ارزش افزوده به‌ ویژه برای شهرداری‌های کوچک که کمتر از عواید حاصل از عوارض ساختمانی بهره‌مند هستند، اهمیت دو چندان دارد و توجه به این امر می‌تواند در تامین بودجه مورد نیاز شهرداری پرند برای طرح‌های زیربنایی، روبنایی، عمرانی، فضای سبز و سایر اقدامات یاری کند.

در سایه سکوت مسئولان؛ آثار تاریخی با حفاری‌های غیرمجاز و توسعه شهری در حال نابودی استبرخی سوداگران در کاشان به اراضی کشاورزی تجاوز کردند/توسعه شهری عاملی در تعرض به اراضی کشاورزیچهارمحال‌وبختیاری| توسعه شهری در مناطق مختلف شهرکرد باید متوازن شود
پاشاکی در این دیدار با اشاره به رشد روزافزون پرند و عدم سیر اداری استقلال و استقرار بخشداری و شهرستان شدن پرند بیان کرد: متاسفانه در مناسبت‌ها و جلسات مختلف مقامات استانی و شهرستانی اعم از استاندار تهران و فرماندار رباط کریم و نماینده مردم در مجلس در حوزه‌های شهرستان وعده‌های تاریخ‌داری را در جلوی مقامات حاضر در جلسه و عموم مردم و شهروندان اعلام کردند که با توجه فعال بودن رسانه‌های رسمی در پرند، تمام این وعده‌ها به صورت خبرهای متنی و تصویری در فضای رسانه‌ای و مجازی منتشر شد ولی تاکنون هیچ یک از این وعده‌ها در تاریخ خود میسر و عملی نشده است و بنده این دیدار را به فال نیک گرفته و امیدوارم از طریق شما این وعده‌ها پیگیری و عملی شود و این اقدام شهروندان پرندی را در تحقق برنامه‌ها و وعده‌های مسئولان امیدوار کند.

امام جمعه پرند در پایان تاکید کرد: شهر پرند هم استانداردهای لازم  و هم ظرفیت‌های خوبی را برای سیر تکامل شهرستان شدن دارد و با تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر و مسکن اقدام ملی در آینده‌ای نزدیک شاهد شهری با انبوه جمعیتی بالغ بر 750 هزار نفر خواهیم بود و عدم تحقق این وعده‌ها و تاخیر در آن اجهافی در حقوق شهروندان بوده است و بنده به عنوان نماینده مردم فهیم پرند از مسئولان می‌خواهم این وعده را هر چه زودتر عملی و اجرایی کنند تا نشان شهرستان شدن بر مسیر و مرز ورودی شهر نصب شود و این نشان شایسته این مردم صبور و فهیم  است.

در ادامه این دیدار محمد باقر  نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به مواردی مرتبط با موضوعات پرند پرداخت و قول مساعد برای اخذ مصوبه و تصمیمات دولت در هیئت وزیران برای طی شدن مسیر اداری شهرستان شدن پرند و مصوبه‌ها و اعمال نظر مثبت جهت  فراهم شدن مسیرهای قانونی برای کسب درآمد و تامین بودجه‌های سالانه با نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پرند در برنامه دولت را اعلام کرد و خواستار مکاتبات، ارسال و پیگیری برای تسهیل روند شهرستان شدن را در هیئت وزیران شد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه پرند شهرستان شدن وعده ها توسعه شهری شهرداری ها شهر پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی