Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام طباطبای یا تاکید بر اینکه مدیران و متولیان امور فرهنگی باید توجه و حمایت بیشتری از فعالیت های مساجد داشته باشند، گفت:طرح ملی ایران قوی فرصتی برای تربیت نسل مومن و شناسایی استعدادهای مسجدی است

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «سید کاظم طباطبائی» در نشست مشترک با مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی ضمن تشکر از توجه موثر به مساجد و برنامه ریزی های انجام شده گفت:مساجد باید محل فعالیت و مکانی برای بروز و ظهور استعداد های نوجوانان و جوانان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام چمعه شهرستان کاشمر با تاکید بر اینکه مدیران و متولیان امور فرهنگی باید توجه و حمایت بیشتری از فعالیت های مساجد داشته باشند، افزود: کانون های فرهنگی هنری و مساجد کاشمر در رزمایش کمک های مومنانه که بعد از دستور مقام معظم رهبری آغاز شد، پیشتاز بودند.

 

حجت الاسلام طباطبائی با تقدیر از اجرای طرح ملی ایران قوی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد ، این ابتکار عمل را ستودنی توصیف کرد و بر اهمیت مشارکت جدی کانون های مساجد در این طرح تاکید کرد.

 

«محمد ابدالی تکلو» هم در این نشست با بیان اینکه ۷۷ کانون فرهنگی هنری در شهرستان کاشمر مشغول فعالیت هستند ابراز داشت :در رویداد ملی فهما حمایت ها از کانون های براساس فعالیت وعملکرد برنامه ریزی شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به سابقه فرهنگی شهرستان کاشمر، از حضور پررنگ کانون های فرهنگی هنری این شهرستان در طرح ملی ایران قوی خبر داد و بیان کرد: در طرح ملی ایران قوی ۴۸ برنامه فرهنگی و هنری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال اجرا است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه کاشمر طرح ملی ایران قوی نشست مشترک کانون های فرهنگی هنری طرح ملی ایران قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی،   در نشست با کانون‌های فعال حوزه سرود آذربایجان غربی گفت: سرود یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در حفظ روحیه حماسی مردم در تقویت هویت ملی و دینی نسل جوان است.   وی افزود: هویت بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و رشد این گروه‌های سرود امری مهم و ضروری است.   رضایی با بیان اینکه شهرستان‌های ارومیه، نقده و میاندوآب در حوزه سرود پیش‌رو هستند، ادامه داد: آموزش تخصصی مربیان گروه‌های سرود و اعضای آن‌ها از اولویت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی می‌باشد.   مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: دغدغه ما بر این است که میزبان جشنواره سرود کشوری باشیم که ظرفیت بزرگی برای کانون‌های فرهنگی و هنری فعال خواهد بود.   رضایی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت حوزه هنر بویژه سرود در زمینه جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مساجد باید بیشتر و بهتر استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است