Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صابری با اشاره به شروع بارش سنگین برف از امروز سه شنبه در استان، اظهار کرد: در حال حاضر سامانه بارشی پیش بینی شده در مناطق جنوبی استان فعال است که با خروج آن ریزش هوای سرد در استان رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های جنوبی استان بارندگی‌ها ادامه دارد ولی از امروز سه شنبه به برف تبدیل می‌شود و به همه مناطق استان گسترش می‌یابد، افزود: بارش‌ها تا پنجشنبه تداوم دارد و بعد از آن دمای هوای استان ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری با اشاره به وزش باد در آذربایجان غربی در طول فعالیت سامانه افزود: وزش باد و بارش برف در جاده‌های مواصلاتی می‌تواند منجر به کولاک شود.

وی گفت: لازم است تا شهروندان از سفرهای غیر ضروری در روز سه شنبه تا پایان هفته پرهیز و عوامل راهداری نیز نسبت به آماده سازی تجهیزات برف روبی و اتخاذ تدابیر لازم در زمینه جلوگیری از خسارات ناشی از وزش باد اقدام کنند.

پلیس راه آذربایجان غربی نیز با توجه به در پیش بودن بارش سنگین برف و کولاک در استان اعلام کرده است، با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش برف و وزش شدید برف از روز سه شنبه تا اواخر روز پنج شنبه و وقوع کولاک و کاهش دید در محورهای مواصلاتی ضمن خوداری از سفرهای غیر ضروری درصورت نیازمبرم به سفر حتماً ضمن به همراه داشتن تجهیزات زمستانی اعم از زنجیر چرخ یا لاستیک یخ شکن، لباس گرم و خوراکی از پر بودن باک خودرو مطمئن و قبل از سفر وضعیت راههای استان را از طریق شماره تلفن ۰۴۴۲۱۸۲۶۸۰۰ و پلیس ۱۱۰ و یا ۱۴۱ راهداری جویا شوید.

کد خبر 5125403

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی صابری اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی کاهش دما ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز ایام فاطمیه شهرکرد عکس استانها شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهرستان کرج گرگان بوشهر سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های پراکنده در منطقه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، اردلان محمدپورافزود: طبق الگو‌های هواشناسی روز شنبه هفته آینده به صورت موقت بارندگی قطع شده و روز‌های یکشنبه و دوشنبه بارش‌های رگباری دوباره مناطق را در برمی گیرد.
او اضافه کرد: افزایش ۲ تا سه درجه‌ای دما هم برای پایان هفته پیش بینی می‌شود.
محمدپور با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مرکز استان دمایی بین هشت تا ۲۳ سانتی گراد داشت، افزود: شهرستان تکاب با دمای مثبت یک درجه سرد‌ترین و شهرستان پلدشت با دمای مثبت ۲۷ درجه سانتی گراد گرم‌ترین شهر استان ثبت شده است.
متوسط بارش اذربایجان غربی در سال زراعی جاری تا ۲۵ فروردین ماه حدود ۲۴۶ میلی‌متر بوده که نسبت به زمان مشابه سال زراعی گذشته ۳۳ میلی متر شامل ۱۴ درصد و نسبت به بلند مدت سه درصد افزایش دارد.

دیگر خبرها

  • کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت
  • هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی