Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از بررسی مجدد برخی پرونده باغات که قرار بود از دستور بررسی خارج شود، انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، حسن خلیل‌آبادی  صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تذکرش مبنی بر پرونده باغات عنوان کرد: حدود دو هفته پیش در این خصوص تذکری به هیئت رئیسه تقدیم کردم و مقرر شد به پرونده‌هایی که در گذشته بررسی و برخی به صدور پروانه و بعضی به دستور نقشه عوارض منجر شده‌اند و شرایط باغ برای آنها درنظر گرفته نشده است، ورود نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مقرر شده به پرونده‌هایی که پس از سال ۸۹ به ما محول شده، ورود نکنیم و پرونده‌هایی که شامل این شرایط است به مناطق بازگردد، گفت: پیرو تذکرم، تصمیم بر این شد کمیسیون حقوقی، کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهردر این زمینه تصمیم‌گیری کنند، اما تاکنون نتیجه ابلاغ نشده است.
وی با بیان اینکه متاسفانه همچنان شاهد آن هستیم که برخی از این پرونده‌ها به دستور جلسه بازگشته که این امر خلاف رویه حقوقی، منطقی و مغایر با وظیفه‌ای است که برعهده ما گذاشته شده است، گفت: رسیدگی به مواردی که در دوره پیش از ما به آن پرداخته و برای آن تصمیم‌گیری شده است، برای شهرداری هزینه ایجاد می‌کند، چراکه شهرداری باید خسارت پرداخت کند و به صلاح شهر نیست. از این رو در این خصوص تذکر دادم اما همچنان پاسخی از هیات رئیسه دریافت نکرده‌ام. 
به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در واکنش به این تذکر گفت: تذکر شما در هیات رئیسه مطرح شده و به کمیسیون‌های شهرسازی و معماری و کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری واگذار شده است و هر زمان نتیجه از سوی این دو کمیسیون اعلام شود، در جلسه هم‌اندیشی با حضور اکثریت اعضا در این خصوص به گفت‌وگو می‌پردازیم.
انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران پرونده باغات شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است

به گزارش جماران؛ به نقل از مهر، وزیر کشور با حمایت از اجرای طرح نور توسط فراجا گفت: ایرانیان در طول زمان به رعایت حجاب و عفاف مشهور و معروف بوده اند.

احمد وحیدی ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران حجاب و عفاف را از ارزش‌های اسلامی، دینی وملی یاد کرد و گفت: ایرانیان در طول زمان به رعایت عفاف و حجاب مشهور و معروف بوده‌اند.

وی با عنوان اینکه اجرای عفاف و حجاب یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند، گفت: اندکی از بانوان ممکن است در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند و با تذکر باید به این ارزش ملی و قانونی و اسلامی احترام گذارند.

وزیر کشور با اظهار اینکه نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است، گفت: قالب بانوان به این تذکر توجه دارند و اگر موارد معدودی توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود.

وحیدی از نیروی فراجا که با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است، تقدیر کرد و حمایت مردم از طرح فراجا را قابل تقدیر دانست.

وزیر کشور همچنین با اظهار اینکه برای دور دوم انتخابات نیز تمهیدات لازم اتخاذ شده است، گفت: در این دوره تمامی فرایندها به صورت الکترونیک صورت می‌گیرد و زیرساخت‌های لازم فراهم شده است.

وی همچنین با اشاره به تغییر استانداران لرستان و مازندران گفت: برنامه‌ای برای تغییر استانداران نداریم و با قوت به کار خود ادامه می‌دهند.

وحیدی با اشاره به اجرای طرح آزادسازی ساحل در استان‌های شمالی نظیر مازندران گفت: بهسازی نوار ساحلی آزادشده از سوی شهرداری‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت