Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به مناسبت گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه (س) ،گفتمان فاطمی با حضور معاونت سما،معاونت فرهنگی مجتمع، روحانیون، مدیران و همکاران سما با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجتمع آموزشی و فرهنگی سما شیروان برگزار شد.

مهدی سرایدار رئیس سمای شیروان ضمن عرض خیرمقدم و تسلیت عزای دخت نبی اسلام حضرت زهرا (س) را پیوند دهنده سلسله نبوت و امامت و سرچشمه شفاعت، پرورش اوصیای الهی و تجسم عبادت ،شجاعت ، سعادت ، هدایت بشریت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: صحبت کردن در مورد شخصیت سوم عالم سنگین است ودر کلام نمی گنجد ولی از عظمت حضرت همان یک کلام بس است که دنیای به این بزرگی تحمل حضور این بانوی بزرگ را نداشت و این بار سنگین و گران بها را نتوانست پیش از هرچه سال تحمل بکند و این نشان از عظمت و بزرگی شخصیت این بانوی بزرگ بود.

سرایدار در پایان افزود: امیدواریم از دعای خیر و شفاعت حضرت زهرا در قیامت بهره مند شویم. امیدواریم معارف زهراییمان گسترده شود و این معرفت در گفتار و رفتار و اعمالمان ظاهر بشود و در ردیف  عاشقان اهل بیت در دفتر ائمه ثبت و ضبط شود.

در ادامه مراسم معاونت فرهنگی مجتمع سما شیروان به قرائت حدیث کسا پرداخت گفت: حدیث کسا منتسب به حضرت زهرا(س) است؛ این حدیث به قدری اهمیت دارد که می توان آن را در راستای معرفی پیشوایان و راهنمایان امّت اسلام و یکی از نقاط روشن و برجستۀ ‌خصایص و فضایل اهل بیت گرامی معرفی کرد. همواره این حدیث نزد علما و فقها به خصوص مراجع عظام تقلید از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است به طوری که این بزرگان برای رفع حاجت و دفع گرفتاری و بلا بدان توصیه و تاکید می کردند .

سخنرانی با موضوع گفتمان فاطمی توسط مریم فیاض مدرس حوزه ودانشگاه شیروان و مداحی رضا وقاری از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1087741 برچسب‌ها مدارس سما

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدارس سما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب  در شیراز ، گفت: به همت یک خانواده نیکوکار عرصه سلامت فارس با نیت ارائه خدمات با کیفیت‌تر به بیماران، برای توسعه و تجهیز بیمارستان و رفع کمبود‌ها و نیاز‌های این بیمارستان، ۱۰ میلیارد ریال به بیمارستان حضرت زینب (س) اهدا شده است.
سهیلا رفیعی افزود: این تجهیزات شامل دستگاه «انکوباتور نوزاد»، دستگاه «فتو تراپی»، «درب اتوماتیک بیمارستانی»، دستگاه «شیردوش» و اسپلیت گرمایش و سرمایش و سایر تجهیزات مصرفی است که در بخش‌های مراقبت ویژه نوزادان این بیمارستان مستقر و به بهره برداری رسید.
مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب ادامه داد: در آیینی راهرو بخش این مرکز آموزشی درمانی به گالری تصاویر خیران و نیک اندیشان سلامت مزین شد.

دیگر خبرها

  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور