Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به حساسیت جامعه از شهردار تهران انتظار می‌رود، نسبت به دستگیری شهرداران منطقه ۸ و ۲ شفاف سازی کند.

به گزارش برنا؛ محمدجواد حق شناس، عضو شورای شهر تهران در جریان دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری خطاب به شهردار تهران و رییس شورای شهر با اشاره به دستگیری دو شهردار منطقه ۸ و ۲ توسط مراجع امنیتی گفت: متاسفانه ابعاد ماجرا برای شهروندان و پیگیری کنندگان مسائل شهر هنوز روشن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با توجه به حساسیت جامعه و شهروندان از شهردار تهران که تنها در یک توییت نسبت به این اتفاق اظهار نظر کرده اند و شخص رئیس شورای شهر انتظار می رود این اطلاعات تا جایی که به نحوه رسیدگی ها آسیبی نمی زند در اختیار رسانه ها و شهروندان قرا گیرد.

حق شناس ادامه داد: از سوی دیگر انتظار می رود قوه قضاییه و ریاست آن به این مهم نیز توجه کنند و افکار عمومی را در جریان روند رسیدگی ها قرار دهند. در حالی که شاهد هستیم با اینکه چند سال از دستگیری قائم مقام وقت شهرداری تهران می گذرد هیچ خبر دقیق و روشنی از میزان هدررفت اموال مردم نداریم.

او افزود: با گذشت بیش از سه سال و نیم انتظار داریم که مردم و افکار عمومی در جریان آنچه که می گذرد قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار تهران شهردار تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: طرح بازسازی این حسینیه در سازمان نوسازی شهر تهران تصویب شده بود و مقررشد از ۱۴ اردیبهشت با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، مرحله اول بازسازی این حسینیه آغاز شود.

وحیدرضا انارکی افزود: این حسینیه را که قدمتی بیش از ۲۰۰ سال دارد و در آثار ثبت ملی کشور ثبت شده است، حاج سید ابراهیم تقوی معروف به «اخوی» در زمان فتحعلی شاه قاجار در محله عودلاجان تهران احداث کرده که به مرور زمان به تکیه «سادات اخوی» معروف شده است و وارثان این حسینیه طی چند نسل متوالی تلاش کرده‌اند که میراث نیاکان به همان شکل و شمایل با سنت‌های باقیمانده حفظ شود.

شهردار منطقه ۱۲ گفت:این تکیه تاریخی که علاوه بر ظرفیت مذهبی جزوی از تاریخ کشور نیز محسوب می‌شود در سه مرحله شامل اجرای کانال زه کش، مقاوم سازی ایوان شرقی و مرمت‌های جزیی و تاسیساتی به کمک سازمان نوسازی شهر تهران بازسازی می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • تداوم جریان سیل در استان یزد
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!