Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پرویز یزدانپناه با تشریح آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هم اکنون ۱۰۶ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۳۰ نفر مبتلای قطعی و ۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه آمار جان باختگان همچنان ۴۲۵ نفر است، افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۲۶۶۵ مورد گزارش شده است.

وی عنوان کرد: از ۳۴۷ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، ۱۸ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد است.

یزدان‌پناه بیان کرد: همواره بر آن تاکید داشته ایم که کرونا، بیماری غیر قابل پیش بینی، با علائم متعدد و وضعیتی شکننده است و نباید با کاهش نسبی آن، اطمینان خاطر داشت و از میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کاست.

یزدان‌پناه گفت: همه ما از محدودیت‌هایی که این بیماری در جامعه و ابعاد فردی و اجتماعی زندگی بشر ایجاد کرده، خسته شده ایم، اما باید برای حفظ سلامت عزیزانمان دستورالعمل‌های ابلاغی را رعایت کرده و صبر پیشه کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا ویروس کرونا در کهگیلویه و بویر احمد کرونا در استانها کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج