Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز کودکان فاطمی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با هدف انتقال مفاهیم دینی به کودکان اقدام به تولید کلیپ های کوتاه 3 تا 5 دقیقه ای با عنوان «مدرسه بهشت» کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرکز کودکان فاطمی حرم مطهر بانوی کرامت با هدف انتقال معارف اسلامی به کودکان در قالب کلاس درس اقدام به ساخت کلیپ های کوتاه با عنوان «مدرسه بهشت» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کلیپ های کوتاه ۳ تا ۵ دقیقه ای طلاب حوزه علمیه متخصص تربیت کودک به بیان مفاهیم دینی در محیط کلاسی و با روش های بازی با کلمات، بازی با اعداد و روشهای تربیتی دیگر می پردازند.

تا کنون۴ کلیپ «مدرسه بهشت» منتشر و ۲۰ کلیپ دیگر نیز ضبط و تولید شده که به صورت مستمر در کانال رواق کودک حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در شبکه های اجتماعی به نشانی haramqom_koodak@ بارگذاری می‌شود و تولید این کلیپ ها در تعداد نامعلوم ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه مدرسه بهشت حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جشن‌های دهه کرامت از پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در حرم حضرت معصومه آغاز می‌شود و از سه روز مانده به میلاد حضرت معصومه (س) برنامه‌هایی به همین مناسبت به ویژه برای بانوان برنامه ریزی شده است.

یکی از این برنامه‌ها اجتماع عظیم و جشن ملی است که در روز میلاد حضرت معصومه برگزار می‌شود.

امسال با توجه به حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مسئله دختران فلسطین نیز در دهه کرامت مورد توجه قرار می‌گیرد.

دهه کرامت (۱۴۰۳) از جمعه ۲۱ اردیبهشت تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. دهه کرامت یازده روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در ۱ ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • با «کودک استرسی» چگونه برخورد کنیم؟
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم