Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:24:09 GMT

قیمت لاستیک لودر به اندازه قیمت یک دستگاه پراید!!!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۰۰۸۶

قیمت لاستیک لودر به اندازه قیمت یک دستگاه پراید!!!

لودر در انواع و ابعاد مختلفی تولید می‌شود و تولید کننده های زیادی در جهان اقدام به تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی از جمله لودر کرده اند.

برخی از برندهای تولید کننده لودر عبارتند از :

لودر هپکو ، لودر کاترپیلار ، لودر کوماتسو ، لودر ولوو ، لودر چانگ گانگ ، لودر XCMG ، لودر زد ال ۵۰ ، لودر دلتا راه ماشین ، لودر هیتاچی ، لودر دوسان ، لودر نیوهلند ، لودر لیبهر ، لودر تیراژه ماشین ، لودر میتسوبیشی ، لودر هیوندای و …

بسته به ابعاد و ظرفیت لودر و همچنین قدرت لودر سایز لاستیک آنها نیز با یکدیگر متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاوت سایز لاستیک نیز به مزله تفاوت ابعاد و اندازه و تکنولوژی لاستیک لودر می‌باشد.

تکنولوژی تولید لاستیک لودر و همچنین این ابعاد و سایز بزرگ سبب می‌شود برای برخی از لودر های فوق سنگین معادن، قیمت هر حلقه لاستیک لودر برابر و یا حتی بیشتر از قیمت یک دستگاه پراید صفر باشد!

لاستیک لودر در انواع و سایز های مختلفی تولید می‌شود.

لاستیک لودر دارای ساختار رادیال ( لاستیک سیمی لودر ) و لاستیک بایاس ( لاستیک نخی لودر ) تولید می‌شود و بسته به جغرافیای محل کار لودر استفاده از هر یک نیز متفاوت است.

لاستیک سیمی لودر بیشتر در معادن سخت و خشن که امکان آسیب پذیری لاستیک بیشتر است استفاده می‌گردد. لاستیک سیمی لودر معمولا به صورت تیوبلس استفاده می‌شود و دارای انواع آج مختلفی است.

برند های مختلف تولید کننده لاستیک لودر آج لاستیک سیمی لودر را در طرح های مختلف مخصوص استفاده در سطوح و معادن مختلف طراحی و تولید می‌کنند. برخی از تولید کنندگان معتبر نیز اقدام به تولید لاستیک با تکنولوژی ( لاستیک ضد برش لودر ) کرده اند.

لاستیک نخی لودر معمولا برای مصارف سبک استفاده می شود، عموماً لاستیک نخی برای لودر به همراه تیوب و نوار درون رینگی استفاده می‌شود. آج لاستیک نخی لودر محدود بوده و برای شرایط معدنی مختلف امکان تغییر و طراحی مجدد ندارد. همچنین تکنولوژی تولید لاستیک لودر نخی نیز قدیمی تر از لاستیک سیمی یا لاستیک رادیال می‌باشد.

انتخاب لاستیک مناسب برای انواع لودر امری مهم است!

فروشگاه آنلاین لاستیک لودر در ایران

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا انتخاب لاستیک مناسب انواع لودر می‌بایست با مشاوران متخصص این زمینه پیش از اقدام برای خرید لاستیک لودر مشاوره فرمایید. در این زمینه وب سایت بازار لاستیک ایرانیان با نشانی www.BazarLastik.com  که یک فروشگاه آنلاین لاستیک لودر در کنار امکان فروش سنتی لاستیک لودر به شما معرفی می‌گردد. بازار لاستیک ایرانیان ، نمایندگی فروش لاستیک لودر با امکان ارسال به سراسر نقاط ایران و حتی دور ترین نقاط مرزی نیز می‌باشد.

به جهت قیمت بالای لاستیک لودر و همچنین رعایت نکاتی مهم در این زمینه، تماس با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان پیش از خرید لاستیک لودر امری ضروری است.

در صورتی که پیش از خرید لاستیک، با مشاوران مجرب بازار لاستیک تماس نگیرید، ممکن است اشتباه در انتخاب و خرید ناآگاهانه سبب تحمیل ضرر به لاستیک خریداری شده و یا حتی آسیب جدی به لودر شود.

بازار لاستیک ایرانیان به عنوان نمایندگی فروش لاستیک لودر با امکان ارسال لاستیک به سراسر نقاط ایران در کوتاه ترین زمان ممکن، آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات در زمینه انتخاب و خرید لاستیک برای لودر شما می‌باشد.

 

قیمت لاستیک لودر

عوامل مهمی در تعیین قیمت لاستیک لودر تاثیر دارند.

تاثیر نرخ ارز بر قیمت روز لاستیک لودر :

مهم ترین عامل تاثیرگذار در قیمت لاستیک،  نرخ ارز می باشد. به جهت اینکه بیشتر محصولات استفاده شده برای ادوات راهسازی و معدنی از جمله لودر به واردات وابسته هستند و یا در صورت وجود تولید کننده داخلی، برخی مواد اولیه آنها از خارج از ایران تامین می‌شوند ، لذا افزایش نرخ ارز لاجرم سبب افزایش قیمت این محصولات می‌گردد.

تاثیر تولیدات داخلی بر قیمت لاستیک لودر:

با گسترش میزان تولید لاستیک در ایران و همچنین پیشرفت صنایع تولید کننده لاستیک در کشور عزیزمان ایران، تا حد زیادی اثر تحریم ها خنثی شده است اما باز هم تلاش بیشتری نیاز است. تولید کننده های معتبر داخلی می‌توانند با فراهم کردن بستر تولیدات بیشتر و با جهش تولید، تاثیرات تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران را تا حد زیادی خنثی سازند و از بین ببرند.

تاثیر عرضه و تقاضا برا قیمت لاستیک لودر

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت لاستیک لودر ، عرضه و تقاضای لاستیک میباشد. به عنوان مثال، گاهی لاستیک لودر با ارزش ۱۰ میلیون تومان به جهت افزایش تقاضای غیر واقعی حتی تا مبلغ ۱۲ میلیون تومان نیز افزایش قیمت را تجربه می‌کند و یا گاهی لاستیک لودر با مبلغ ۱۵ میلیون تومان به دلیل عدم تقاضا برای خرید تا مبلغ ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت در بازار را تجربه می‌کند . از این رو عرضه و تقاضای متناسب، تاثیر مهمی بر قیمت لاستیک لودر دارند.

تاثیر اعتبار فروشنده بر قیمت لاستیک لودر

فروشنده معتبر و با سابقه فروش لاستیک لودر، با رعایت انصاف همواره در جهت ثبات قیمت لاستیک تلاش می‌کند. بازار لاستیک ایرانیان به جهت حمایت از تولید و صنایع و معادن عزیز کشورمان، همواره تلاش کرده کمترین میزان افزایش قیمت را بر محصولات خود لحاظ کند و لاستیک لودر را با نازل ترین قیمت ممکن به مصرف کننده نهایی تقدیم کند.

بازار لاستیک ایرانیان به نوبه خود تلاش می‌کند تا حتی با کوچکترین قدم به عنوان یک فروشنده، سهم خود را در جهت شکوفایی صنایع کشور عزیزمان ایران، ایفا کند.

وب سایت بازار لاستیک ایرانیان

عرضه کننده لاستیک راهسازی و معدنی، لاستیک لودر در سراسر ایران

با امکان ارسال لاستیک لودر در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر نقاط ایران تنها با یک تماس

تهران، خیابان امیرکبیر غربی، مجتمع تجاری تیمچه امیر کبیر ، لاستیک ایرانیان

۰۲۱۳۳۵۳۰۴۸۲

۰۲۱۳۳۹۷۷۰۴۹

۰۹۳۵۴۰۰۷۰۰۷

www.Bazarlastik.com

منبع: فارس

کلیدواژه: لاستیک قیمت ایران نرخ ارز تولید لاستیک میلیون تومان تولید کننده خرید لاستیک لاستیک نخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز