Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز میثم درستی :

حجت الاسلام ناصر خدایاری با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر عضو صندوق بیمه هنرمندان هستند.

وی با بیان اینکه در این برهه حساس زمانی که مردم از لحاظ اقتصادی تحت فشار هستند باید به یاری یکدیگر بشتابیم، تصریح کرد: با این طرح توانستیم از هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران تحت پوشش صندوق اعتباری هنر حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مشکل بیمه ۶۰ خبرنگار دیگر نیز در سطح استان حل شده است.

خدایاری تصریح کرد: ۱۵ میلیون ریال به هریک از اعضای صندوق هنرمندان استان در قالب هنر کارت به هنرمندان عضو این صندوق به صورت کمک بلاعوض واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح «تحفه» برای حمایت از هنرمندان استان نیز ازجمله طرح های حمایتی اجرا شده از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بیمه تین ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر

محسن رشیدی اقدم مدیرکل صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت : مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر در کرمانشاه به صورت رایگان می‌توانند خود را بیمه کنند.

وی افزود: در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت مادرانی که از فروردین ماه سال ۱۳۹۶ تا فروردین ماه سال ۱۴۰۱ فرزندان آنها به دنیا آمده‌اند شامل این طرح می‌شوند.

مدیرکل صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه تصریح کرد: مادران روستایی و عشایری که واجد شرایط هستند می‌توانند تا پایان فروردین ماه امسال با مراجعه به کارگزاری‌های صندوق بیمه روستاییان و عشایر و یا سایت روستا ثبت نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: مستمری بازنشستگی، مستمری از کار افتادگی و مستمری بازماندگان از جمله خدماتی است سامل بیمه عشایری می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عدالت فرهنگی یعنی همه جای ایران سرای من است
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است