Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛  «حسین فاضلی هریکندی» با حضور سرزده در حوزه قضایی ساوجبلاغ، از شعب مختلف دادسرا و دادگستری ساوجبلاغ بازدید کرد.

عالی ترین مقام قضایی استان در جریان این بازدید به گفت و گو با کارکنان و تعدادی از مراجعان پرداخت و مشکلات و نحوه دریافت خدمات قضایی را جویا شد.

فاضلی هریکندی را در این دیدار علاوه بر فرید نجف نیا معاون فرهنگی و سرپرست مدیریت روابط عمومی و ارتباطات؛ احمد نوروزی رئیس دادگستری ساوجبلاغ و محمد امین عبدی دادستان ساوجبلاغ که اوایل این ماه منصوب شد، همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان البرز در این بازدید، افزایش جمعیت این شهرستان را در مقایسه با افزایش امکانات بسیار شتابان بیان و ابراز امیدواری کرد با عملیاتی شدن مصوبات سفر پر خیر و برکت رئیس قوه قضائیه به استان البرز، بخشی از کمبودهای منابع انسانی و زیرساختی حوزه قضایی ساوجبلاغ برطرف شود.

46

کد خبر 1477756

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان در این دیدار گفت: نظام قضایی اسلام علاوه بر نگاه قانونی و قضایی به موضوعات و مسائل نگاه انسانی و اخلاقی هم دارد خصوصاً پیرامون زندانبانی اسلامی که به هیچ وجه قابل مقایسه با سایر کشور‌های مدعی حقوق بشر نیست و زندانیان در کشور ایران از تمامی حقوق انسانی بهره‌مند هستند. 
عتباتی با اشاره به دامنه اختیارات وکلاء گفت: وکلاء در نظام حقوقی ایران از کلیه اختیارات قانونی برای دفاع از حقوق موکل خود بهره‌مند هستند. 
مقام ارشد قضایی استان با بیان اینکه نگاه انسانی به مقوله‌های جرم و مجرم در محاکم ایران کاملاً ساری و جاری است گفت: مجرمینی که شرایط قانونی را داشته باشند از بسیاری از ارفاقات و تخفیفات قانونی بهره مند می‌شوند و این امر در خصوص همه افراد یکسان است و اتباع دیگر کشور‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و حتی در پاره‌ای از مواقع اتباع خارجی از رافت اسلامی بیشتر برخوردار می‌شوند. 
رئیس کل دادگستری استان به امر صلح و سازش هم اشاره و بیان داشت، یکی از مسائل مهم و اولویت دار در نظام قضای اسلامی ایجاد صلح و سازش در بین اصحاب پرونده است و این از آموزه‌های دین مبین اسلام است و استان آذربایجان غربی فقط در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴ فقره قتل عمد را با سازش خاتمه داده است. 
ولف دیتریش هایم سفیر اتریش در ایران هم که جهت پیگیری پاره‌ای امور قضایی در استان و در دفتر رئیس کل دادگستری استان حاضر شده بود با تمجید از نگاه ارزشمند نظام قضایی ایران به امور قضایی گفت: این نگاه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. 
هایم با اشاره به مبانی آموزش مسائل فرهنگی، اجتماعی و حقوقی در یونیسف گفت: اتریش با این نهاد بین المللی ارتباط بسیار خوبی دارد که فرصتی است برای تعمیق و توسعه مبانی آموزشی برای جوانان ایرانی که می‌تواند بسیار موثر باشد. 
سفیر اتریش به مقوله سازش که در ایران به این اندازه در سیستم قضایی جا افتاده است هم اشاره و گفت: اتریش این نگاه انسانی به مقوله سازش را بسیار ارزشمند می‌داند و آن را نشانه درک بالای سیستم قضایی ایران از مسائل حقوقی، قضایی و انسانی می‌داند.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • استرداد ۵۰ هکتار اراضی ملی البرز
  • استرداد ۵۰هکتار اراضی ملی البرز به ارزش ۲هزار میلیارد تومان
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲هزار میلیارد تومان به بیت المال
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است