Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:52:09 GMT

سقوط در چاه، مرد جوان را به کام مرگ فرستاد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۰۷۹۶

سقوط در چاه، مرد جوان را به کام مرگ فرستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، در پی بروز حادثه گرفتار شدن یک مرد جوان در اعماق یک چاه و تماس خانواده وی با سامانه 125 و درخواست کمک جهت نجات وی، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بامداد امروز، آتش نشانان ایستگاه شماره 12 و 9 را به همراه تیم نجات چاه نورد  به محل حادثه در خیابان بوستان اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اطلاعات اولیه دریافتی از این حادثه؛ در پی ناپدید شدن یک مرد جوان در محیط یک باغ در خیابان بوستان  و نگرانی خانواده وی، پس از تحقیقات مشخص شد که فرد به علت نامعلوم به چاهی با  عمق 50 متر در محوطه این باغ سقوط کرده و با توجه به عدم امکان برقراری تماس هیچگونه اطلاعی از سلامت وی در دسترس نبود.

آتش نشانان پس از بررسی محل حادثه، اقدام به نصب علائم هشدار دهنده در محل کردند و کارگاه نجات بر روی دهانه چاه برپا شد.

تیم امداد چاه‌نورد سازمان آتش نشانی با استفاده از ابزار مخصوص، با رعایت اصول ایمنی وارد چاه شدند و با تلاش فراوان پیکر بی جان این مرد را از چاه خارج کردند. امدادگران اورژانس حاضر در محل پس از معاینات پزشکی، مرگ وی را اعلام کردند. بر اساس این گزارش، جسد این مرد به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل داده شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مرگ مرد جوان آتش نشانی چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان

همشهری آنلاین- حوادث: اولین حادثه صبح جمعه به قاضی امیر حسین علیمردان گزارش شد. ماجرا از این قرار بود که مردی جوان صبح جمعه برای کوهنوردی به ارتفاعات شمال تهران رفته بود اما دچار حادثه دردناکی شد. او هنگام کوهنوردی پایش لیز خورده، ناگهان تعادلش را از دست و به پایین سقوط کرد. جسد وی کشف شد و به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت تا به زودی خانواده اش شناسایی و جسد تحویلشان داده شود.

دومین حادثه عصر جمعه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی دوم هم مردی جوان بود که در تهرانسر هنگام حفاری گودال به داخل آن سقوط کرده و جانش را از دست داده بود. او کارگری جوان بود که در حال کار در یک پروژه ساختمانی بود اما تعادلش را از دست داده و به داخل گودال افتاد. ظاهرا عمق گودال زیاد بوده که جسد توسط آتش نشانان پایتخت بیرون کشیده شد و به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

سومین حادثه مرگبار صبح دیروز اول اردیبهشت ماه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی سوم هم مرد بود و ۷۲ سال سن داشت. او از تراس طبقه سوم خانه اش به پایین سقوط کرده و جان باخته بود. خانه وی در محدوده ونک بوده که حالا تحقیقات برای رازگشایی از سقوط مرموز وی توسط تیم جنایی آغاز شده است.

اما چهارمین حادثه نیز مربوط به مرگ مردی سابقه دار بود. او به دلیل سوابق زیادی که در زمینه مواد مخدر داشت، مدتی قبل از زندان آزاد شده و با پابند الکترونیکی کنترل می شد. جسد مرد میانسال در حالیکه پابندالکترونیکی داشت در خانه اش در محدوده بهارستان کشف شد. علت اصلی مرگ به درستی مشخص نیست و به همین دلیل بازپرس جنایی دستور داد تا برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.

کد خبر 846311 برچسب‌ها کوه نوردی قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد
  • آغاز دومین پویش نجات طبیعت شیراز
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی