Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خدیور،  دونده کشورمان  در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تمرینی خود در کیش اظهار کرد: خدا را شکر تمریناتم با حمایت فدراسیون دو و میدانی و  سازمان منطقه آزاد کیش  خوب پیش می‌روند و طبق برنامه قصد دارم مرحله به مرحله جلو بروم. تمرکزم معطوف به کسب سهمیه المپیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدیور درباره برنامه مسابقات مدنظرش و  این که در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک چه رکورد‌هایی به دست خواهد آورد، گفت: در صورت فراهم شدن شرایط لازم از سوی فدراسیون دو و میدانی و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، مسابقاتی را در نظر گرفته‌ایم و ان شاءالله به آن مسابقات اعزام شوم و بتوانم رکورد‌های مدنظر را کسب کنم. در حال حاضر اولین برنامه ام کسب ورودی المپیک توکیو است و بعد از آن روی بازی‌های آسیایی  زوم می‌کنم. ان شاءالله  امسال از بازی‌های آسیایی با دست پر و بهترین رنگ مدال  برگردم.  

کسب مدال آسیایی دور از دسترس نیست 

او درباره این که چه رکورد‌هایی در مسابقات کسب می‌کند، بیان کرد: حرفه‌ای نیست که در حال حاضر درباره  رکوردم صحبت کنم؛ اما همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین رکورد و نتایج را به ثبت برسانم. همچنین برای کسب سهمیه المپیک و مدال بازی‌های آسیایی می‌جنگم. به هر حال کسب مدال آسیایی دور از دسترس نیست و ان شاءالله با کمک محمد زاده مربی ام، فدراسیون دو و میدانی و سازمان منطقه آزاد کیش بتوانم پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورم.  

دونده کشورمان درباره این که حمایت‌ها به چه صورت است، گفت: حمایت‌ها از سوی سازمان منطقه آزاد کیش خیلی خوب بوده است و برنامه ام را تا سال آینده و بازی‌های آسیایی به فدراسیون فوتبال داده ام که ان شاءالله طبق برنامه جلو بروم. در حال حاضر من نمی‌توانم توقعی از فدراسیون دو و میدانی داشته باشم و فقط انتظار اعزام به  مسابقات را دارم تا رکورد‌های خوبی به جا بگذارم.

او افزود: من یک سال سخت را گذراندم و مصدوم بودم؛ اصلا توقع ندارم که اکنون به من بها بدهند و  کسانی که در مسابقات بوده‌اند را نادیده بگیرند. دونده‌ای هستم که خودم را  با رکوردم ثابت می‌کنم. به همین علت اکنون همه هزینه‌های اردو و امکانات  را سازمان منطقه آزاد کیش در اختیارم گذاشته است. ان شاءالله در اولین مسابقه پیش رو شرکت می‌کنم و به احتمال زیاد تا ۲ هفته دیگر اردویم در کیش ادامه دارد و ۳ اردوی خارج از کشور را مدنظر داریم که در اولین فرصت اقدام می‌کنیم و روادید می‌گیریم تا برای حضور در کمپ تمرینی خوب و  برگزاری مسابقه به خارج از کشور اعزام شویم.

بیشتر بخوانید

امید زیادی به کسب سهمیه المپیک دارم

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی المپیک توکیو سازمان منطقه آزاد کیش فدراسیون دو و میدانی کسب سهمیه المپیک بازی های آسیایی ان شاءالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این نشست که رئیس و اعضای هیئت رئیسه هیئت دو و میدانی استان همدان و چند قهرمان دوومیدانی همدان حضور داشتند، مهدی مبینی داوطلب ریاست فدراسیون دو و میدانی به تشریح عملکرد خود در مدت سرپرستی فدراسیون و برنامه‌های آینده خود در صورت انتخاب به ریاست این فدراسیون پرداخت.

در ابتدای نشست هم مسعود بنوان رئیس هیئت دو و میدانی استان به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این هیئت در دو سال گذشته پرداخت.

سپس حاضران در نشست هم به طرح سوالات فنی و تخصصی خود از داوطلب ریاست فدراسیون در زمینه برنامه ها، اهداف و نحوه مدیریت آینده فدراسیون پرداختند.

دیگر خبرها

  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی