Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: یادواره لشگر فرشتگان تاریخ ساز برای تجلیل از بانوان جانباز و ایثارگر در استان البرز برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سلیمان رستمیان در  جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز که با حضور استاندار البرز برگزار شد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی غنی و تاثیرگذار برای جامعه و حفظ انقلاب و کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم تشکیل جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور تمامی متولیان امر تاکید کرد و افزود: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استانهای کشور به ریاست استاندار و دبیری بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار و انتظار می‌رود که با حضور حداکثری و هم فکری اعضای شورا بتوانیم تصمیمات راهبردی و اجرایی لازم برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار رو شهادت اتخاذ و باهدف گزاری دقیق مسیری مناسب برای تعمیق این فرهنگ در جامعه ترسیم کنیم.

درددل‌های 30 ساله دختر شهید تازه تفحص‌شده / روضه شهادت حضرت زهرا(س) دختر شهید نوروزی برای پدر + فیلمبرپایی موکب خدام‌العترة رشت در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به‌روایت تصویرشهید بیضایی و هسته اصلی مقاومت در امنیت حرم حضرت زینب(س)

مدیر کل بنیاد شهید استان البرز با عنوان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیار به اهتمام جدی مسئولان دارد ، بیان کرد:  یکی از برنامه‌های تدوین شده در استان برگزاری یادواره استانی تجلیل از زنان شهیده ، جانباز و آزاده است که با نام "لشگر فرشتگان تاریخ ساز" اسفند ماه سال جاری به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار و کنگره استانی نیز باید پس از هماهنگی‌های لازم قبل از اجرای کنگره کشوری برگزار می‌شود.

رستمیان با بیان اینکه  طرح سپاس، پیگیری امور ویژه بانوان در دستگاه های اجرایی و رفع مشکلات این عزیزان و شرکت در کنگره استانی از جمله وظایف عمومی دستگاه‌ها در اجرای این کنگره و وظایف تخصصی هریک از دستگاه‌ها نیز از طریق وزارتخانه ها ابلاغ شده است، تصریح کرد: انتظار می‌رود با مشارکت و اهتمام ویژه بتوانیم برنامه ای باشکوه و در شان بانوان ایثارگر در استان برگزار کنیم.

وی با عنوان اینکه  17 هزار ایثارگر بانو در کشور هستند گفت: استان البرز البرز 58 شهیده زن، 65 جانباز و یک آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز خاطرنشان کرد: بانوان غیور این سرزمین در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، نقشی ریشه‌دار و ارزشمند داشته‌اند و با پیروی از مکتب عاشورا زینب گونه حماسه‌های فراموش نشدنی آفریدند و با ایثارگری‌های خود به سهم خود از ارزش‌های نظام و انقلاب به خوبی دفاع کردند و باید تمام دستگاه‌ها برای اجرای هرچه بهتر این این برنامه تلاش کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ برپایی سفره های افطاری ساده در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عضو هیئت امنای مسجد فرط یزد گفت: افطاری دادن به ویژه برپایی سفره‌های افطاری ساده در ایام ماه مبارک رمضان از گذشته تا به امروز در فرهنگ کشور ما وجود داشته و این امر سنت پسندیده‌ای است.
مزیدی افزود:سفره افطاری مسجد فرط به صورت ساده و بی آلایش پهن می‌شود و هر شب یکی از بازاریان بانی مراسم می‌شود.
وی ادامه داد:هدف از برگزاری این اقدام، تقویت روحیه معنوی روزه داران به ویژه نسل جوان و استفاده از ظرفیت معنوی مساجد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • ترویج فرهنگ برپایی سفره های افطاری ساده در یزد
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان
  • پیشتازی مادربزرگ‌های گلستانی در ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی