Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@09:42:35 GMT

سارقان سایبری در تله پلیس اهواز

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۲۰۳۲

سارقان سایبری در تله پلیس اهواز

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: ۲ سارق که برای سرقت اموال دیگران در فضای مجازی طعمه های خود را انتخاب می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محسن دالوند روز سه‌شنبه  اظهار داشت: این افراد با راه اندازی صفحات اینترنتی و پیشنهاد دادن بسته های اخلاقی، شغل و ... افراد را به جاهای خلوت کشانده و با زور و تهدید  از آنان سرقت و اخاذی می کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با رصد اطلاعاتی هویت این سارقان هویت آنان شناسایی شد و در یک اقدام منسجم و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، این 2 نفر در بیابان‌های اطراف اهواز دستگیر و در بازجویی ها به جرم خود  اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز خاطرنشان کرد : این اقدام به موقع پلیس نمایانگر اقتدار و هوشمندی  نیروی انتظامی است و موجب رضایت عموم شهروندان شده است.

به گفته وی سارقان یاد شده به سه سرقت مسلحانه نیز اعتراف کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ دالوند افزود : یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی برخورد با عاملان جرایم خشن به ویژه سرقت‌های مسلحانه و سرقت‌های به عنف است.ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ششم فروردین ماه ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا در محدوده خیابان "سازمان برنامه شمالی" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با چهار سرنشین با چهره‌های نامتعارف که در حال زاغ زنی خودرو‌های پارک شده بودند مواجه شده و ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر نمودند. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارقان خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری شدند و به هشدار‌های پلیس اعتنایی نمی‌کردند. 

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار به تعقیب سارقان ادامه داده و متهمان جهت جلوگیری از دستگیر شدن توسط ماموران از میخ‌های سه پر استفاده کردند ولی ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، پس از طی مسافتی نهایتا موفق شدند خودرو را متوقف و دو تن از متهمان را دستگیر کنند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۲۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند. متهمان دستگیر شده جهت ادامه روند رسیدگی به پرونده تحویل کارآگاهان اداره آگاهی شده و دستگیری دو نفر دیگر از متهمان که متواری شدند در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود که از جا گذاشتن وسایل قیمتی داخل خودرو خودداری نموده و خودرو را همیشه در معابر شلوغ و مطمئن پارک نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه شمال شرق تهران
  • باند سارقان موتورسیکلت در اصفهان منهدم شد