Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 145 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) به ارزش بیش از 38 میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان سلطانیه و پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  " ایرج خانی پور "در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر به کارگیری غیرمجاز دستگاه های بیت کوئین (تولید ارز دیجیتال) درسطح  شهرستان های  سلطانیه و زنجان ،  رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان سلطانیه از تولید ارز دیجیتال در یکی از مناطق این شهرستان مطلع و پس از بررسی  و هماهنگی قضائی، به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از محل 96 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به همراه 98 دستگاه پاور،15 دستگاه سوئیچر شبکه و 19 دستگاه برد ماینر (مجموعا 228 )دستگاه که به صورت غیرقانونی در محل نصب و در حال استخراج ارز بود ،کشف کردند .

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه های کشف شده در شهرستان سلطانیه  را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود :  در این رابطه یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی  شد .

سرهنگ خانی پورخاطر نشان کرد: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از تولید ارز دیجیتال در سه منطقه شهر زنجان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از سه منطقه شهر زنجان 49 دستگاه ارز دیجیتال غیر مجاز کشف کردند، گفت : ارزش ریالی دستگاه های کشف شده بیش از 8 میلیارد ریال برآورد شده است .

 این مقام انتظامی تاکید کرد:  ماموران در مجموع از شهرستان های سلطانیه و زنجان  145 دستگاه  استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) به ارزش بیش از 38 میلیارد ریال کشف کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان جانشین فرمانده انتظامی استخراج ارز دیجیتال کشف 145 دستگاه استخراج ارز دیجیتال میلیارد ریال استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد